Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Puch |
Model | R50m |
Kenteken | F-213-DF, F–213–DF, F 213 DF (gespeld: Ferdinand Twee Één Drie Dirk Ferdinand) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. frame |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Puch R50m opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 24-07-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-06-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-02-1968 (bijna 58 jaar geleden) |
Tijdlijn van de F213DF |
|
28-02-1968 | Eerste toelating |
28-06-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
24-07-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Puch R50m opvragen |
Massa leeg voertuig | 90 kg |
Massa rijklaar | 97 kg |
Wielbasis | 128 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Puch R50m opvragen |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 3,50 kW (4,76 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,04 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Puch R50m opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 3,50 kW (4,76 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Puch R50m opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Puch R50m opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Puch R50m opvragen |
De gegevens van deze Puch R50m met kenteken F213DF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1968? Of wil je de gedetailleerde waarde van F213DF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van F-213-DF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van F213DF uit 1968 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–213–DF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Als je F213DF omdraait krijg je FD312F, een Zundapp 517 bromfiets uit 1973.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 1 en 3 in F213DF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDF-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FÂ 213Â DF, gebruik dan onderstaande zoekbox: