Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Puch |
Model | Vs 50 |
Type | L |
Kenteken | DDK-92-N, DDK–92–N, DDK 92 N (gespeld: Dirk Dirk Karel Negen Twee Nico) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. frame by achteras |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Vs 50 L opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 06-07-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-07-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1967 (ruim 58 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DDK92N |
|
30-06-1967 | Eerste toelating |
06-07-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-07-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Puch Vs 50 L opvragen |
Massa leeg voertuig | 55 kg |
Massa rijklaar | 62 kg |
Wielbasis | 116 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Vs 50 L opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,10 kW (1,50 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Vs 50 L opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,10 kW (1,50 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Vs 50 L opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Vs 50 L opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Vs 50 L opvragen |
De gegevens van deze Puch Vs 50 L met kenteken DDK92N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1967? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDK92N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DDK-92-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DDK92N uit 1967 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDK–92–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DDK–92–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D, K en N kun je oud-deken maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9 en 2 met oud-deken te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, K en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 2 in DDK92N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDKN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DDKÂ 92Â N, gebruik dan onderstaande zoekbox: