Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Renata |
Model | Model a |
Kenteken | DDL-72-T, DDL–72–T, DDL 72 T (gespeld: Dirk Dirk Lodewijk Zeven Twee Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. balhoofd |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Renata Model a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-07-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 13-07-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1956 (ruim 69 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DDL72T |
|
30-06-1956 | Eerste toelating |
13-07-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-07-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Renata Model a opvragen |
Massa leeg voertuig | 58 kg |
Massa rijklaar | 60 kg |
Wielbasis | 165 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Renata Model a opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 0,36 kW (0,49 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Renata Model a opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 0,36 kW (0,49 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Renata Model a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Renata Model a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Renata Model a opvragen |
De gegevens van deze Renata Model a met kenteken DDL72T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1956? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDL72T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DDL-72-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DDL72T uit 1956 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDL–72–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DDL–72–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D, L en T kun je doedelt maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 2 met doedelt te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, L en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 2 in DDL72T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDLT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DDLÂ 72Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: