37-DSP-2 39-DSP-2

38-DSP-2: Rieju Rr

38-DSP-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 38–DSP–2, een ééncilinder Rieju Rr. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 1,58 kW (2,15 pk).

Wat wil je doen met 38-DSP-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 38-DSP-2

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Rieju
Model Rr
Kenteken 38-DSP-2, 38–DSP–2, 38 DSP 2 (gespeld: Drie Acht Dirk Simon Pieter Twee)
Type RR
Uitvoering 1 #
Typegoedkeuringsnummer e9*92/61*0039*11
Variant E2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Rieju Rr opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-01-2025 (bijna 8 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-12-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-12-2006 (bijna 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 38DSP2

13-12-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
13-12-2006 Eerste toelating
13-06-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
08-01-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Rieju Rr opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 83 kg
Massa rijklaar 90 kg
Toegestane maximum massa voertuig 240 kg
Wielbasis 134 cm
Technische maximale massa voertuig 240 kg
Schadeverleden Schades van deze Rieju Rr opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,58 kW (2,15 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Rieju Rr opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,58 kW (2,15 pk)
Geluidsniveau stationair 85 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Rieju Rr opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Rieju Rr opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Rieju Rr opvragen

Bijwerkdatum 38-DSP-2

De gegevens van deze Rieju Rr met kenteken 38DSP2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.

Wat wil je doen met deze Rieju Rr?

Schadeverleden van de 38 DSP 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 38DSP2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Rr (38DSP2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 38-DSP-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 38DSP2 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 38-DSP-2, een Rieju Rr bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: DS-382-P, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-382-SP, een Sachs bike Electra De luxe bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 38–DSP–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 08-DSP-2, een Piaggio C80 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 48-DSP-2, een Tomos A3 bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: 37-DSP-2, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 39-DSP-2, een Saxonette 529 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 38-BSP-2, een Man Tgm bedrijfsauto uit 2022.
  6. Verandering op plek 3: 38-FSP-2, een Solex - bromfiets uit 1973.
  7. Verandering op plek 4: 38-DRP-2, een Puch Zip 25 km/h bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 38-DTP-2, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 38-DSL-2, een Peugeot Fox bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 5: 38-DSR-2, een Aprilia Pk bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 38-DSP-1, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2006.
  12. Verandering op plek 6: 38-DSP-4, een Peugeot Rapido (stl 50) bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 8 en 2 in 38DSP2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSP-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-12-2006 (bijna 19 jaar geleden):
  1. 09-FSF-2: Peugeot Vivacity
  2. 20-FXD-6: Yamaha Sa14
  3. 37-DBB-4: Yamaha Cs50m
  4. DF-050-N: Yamaha Cs50z
  5. DL-549-L: Ligier Xtoo Max
  6. DP-494-D: Sym Jet 50
  7. DX-236-Z: Tomos A2
  8. FB-587-T: Tomos A3
  9. FB-641-Z: Motormania Mm50qt-16
  10. FD-043-Z: Tomos Revival Ts(two seater)
  11. FD-052-Z: Kymco Agility 50
  12. FD-063-Z: Kymco Agility50
  13. FD-118-Z: Kymco Grand dink 50
  14. FD-149-T: Piaggio C25
  15. FD-177-T: Aixam Scouty
  16. FD-191-X: Piaggio C25
  17. FD-192-X: Piaggio C25
  18. FD-199-X: Piaggio C38
  19. FD-429-G: Piaggio C42
  20. FD-520-Z: Derbi Senda Sm
  21. FD-665-V: Piaggio C44
  22. FD-670-L: Beta Bs4
  23. FD-683-L: Jdm Abaca
  24. FD-714-X: Tomos Flexer
  25. FD-717-X: Tomos Youngst r
  26. FD-803-T: Tomos A3
  27. FD-849-Z: Kymco Agility 50
  28. FD-978-R: Tomos Pack r
  29. FF-106-D: Baotian Bt49qt-3

Meer Rieju Rr op voertuig-zoeker.nl

Rieju Rr bromfietsen

493 Rieju Rr bromfietsen
Bekijk Rieju Rr bromfietsen.
2.978 Rieju bromfietsen
Bekijk Rieju bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Rieju zijn: Rieju N/a, Rieju Mrx, Rieju Rr, Rieju Rs2 en Rieju Mrt1.