Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | E-bike (elektrische fiets) |
Merk | Riese und mueller |
Model | Cruiser |
Kenteken | DRG-74-V, DRG–74–V, DRG 74 V (gespeld: Dirk Rudolf Gerard Zeven Vier Victor) |
Type | CRUISERB1 |
Uitvoering | N380 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*168/2013*00073*01 |
Variant | HT56 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Riese und mueller Cruiser opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 10-07-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-07-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-07-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DRG74V |
|
10-07-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-07-2018 | Eerste toelating |
10-07-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Riese und mueller Cruiser opvragen |
Massa leeg voertuig | 25 kg |
Massa rijklaar | 25 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 140 kg |
Wielbasis | 115 cm |
Lengte voertuig | 190 cm |
Technische maximale massa voertuig | 140 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Riese und mueller Cruiser opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Riese und mueller Cruiser opvragen |
Brandstof | Elektriciteit |
Nominaal continu maximumvermogen | 0,30 kW (0,41 pk) |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 43 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Maximum ondersteunende snelheid | 43 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Riese und mueller Cruiser opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Riese und mueller Cruiser opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Riese und mueller Cruiser opvragen |
De gegevens van deze Riese und mueller Cruiser met kenteken DRG74V (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Op Ikwilvanmijnfietsaf.nl verkoop je je e-bike veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRG74V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DRG-74-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DRG74V uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRG–74–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DRG–74–V makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, R, G en V kun je doorgave maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 4 met doorgave te combineren.
Als je DRG74V omdraait krijg je V47GRD, een Mercedes-benz Sprinter bedrijfsauto uit 2024.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, G en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 4 in DRG74V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRGV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DRGÂ 74Â V, gebruik dan onderstaande zoekbox: