56-DDS-1 58-DDS-1

57-DDS-1: Sachs Oliver

57-DDS-1 Op deze pagina vind je alle informatie over 57–DDS–1, een Sachs Oliver. Het is een brommer/scooter uit 2005. De elektromotor levert 0,25 kW (0,34 pk).

Wat wil je doen met 57-DDS-1?

infoverkopentools

Specificaties van de 57-DDS-1

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sachs
Model Oliver
Kenteken 57-DDS-1, 57–DDS–1, 57 DDS 1 (gespeld: Vijf Zeven Dirk Dirk Simon Één)
Type 912
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e1-92/61-00170/00
Variant N/A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sachs Oliver opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-09-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-10-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-10-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 57DDS1

01-10-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
01-10-2005 Eerste toelating
27-09-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sachs Oliver opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 21 kg
Massa rijklaar 28 kg
Toegestane maximum massa voertuig 130 kg
Wielbasis 86 cm
Technische maximale massa voertuig 130 kg
Schadeverleden Schades van deze Sachs Oliver opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sachs Oliver opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 0,25 kW (0,34 pk)

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 20 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sachs Oliver opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sachs Oliver opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sachs Oliver opvragen

Bijwerkdatum 57-DDS-1

De gegevens van deze Sachs Oliver met kenteken 57DDS1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sachs Oliver?

Schadeverleden van de 57 DDS 1

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 57DDS1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Oliver (57DDS1)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 57-DDS-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 57DDS1 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 57-DDS-1, een Sachs Oliver bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DD-571-S, een Sym G5j bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: D-571-DS, een Znen Zn50qt-e.25 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 57–DDS–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 47-DDS-1, een Piaggio C38 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 67-DDS-1, een Aixam Aixam bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 56-DDS-1, een Tgb Bm1 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: 58-DDS-1, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  5. Verandering op plek 3: 57-BDS-1, een Scania R520 bedrijfsauto uit 2014.
  6. Verandering op plek 3: 57-FDS-1, een Tomos A2 bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 57-DJS-1, een Gilera Eco Citta bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: 57-DDR-1, een Sparta Tandemet bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 57-DDT-1, een Suzuki Ts50xk bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 57-DDS-2, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om 57–DDS–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D en S kun je de volgende woorden maken: Addis, Adidas, Daouds, Diedes, diodes, Doedes, doodaas, doods, doodsaai, doodsaaie, doodse en Eddies. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 7 en 1 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, D en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 7 en 1 in 57DDS1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-10-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 12-DDG-3: Piaggio C38
  2. 16-DBG-8: Yamaha Sa21
  3. 17-DDS-2: Sym Ft05w
  4. 17-DDV-3: Peugeot Ludix
  5. 18-DDL-8: Microcar Mc1
  6. 20-DBX-8: Kymco Agility50
  7. 24-DDD-9: Piaggio C42
  8. 27-DDB-4: Piaggio C38
  9. 28-DDP-6: Aprilia Tf
  10. 28-DDS-2: Tomos A3
  11. 29-DDG-2: Kymco Agility50
  12. 32-DDG-3: Piaggio C42
  13. 35-DBG-4: Peugeot Fight
  14. 35-DDP-5: Peugeot Vivacity
  15. 36-DBR-9: Baotian Bt50qt-9
  16. 47-DBP-2: Derbi Al
  17. 49-DBP-4: Tomos Youngst r
  18. 49-DDS-2: Kymco Agility50
  19. 52-DDS-3: Peugeot Vivacity
  20. 56-DDG-3: Peugeot Ludix
  21. 60-DDD-8: Yamaha Sa21
  22. 69-DDV-1: Kymco Agility50
  23. 74-DDP-6: Peugeot A1
  24. 77-DBP-4: Peugeot Vivacity
  25. 81-DBT-4: Sym Hu05w
  26. 82-DDS-3: Peugeot S1c
  27. 84-DDG-3: Tomos A3
  28. 84-DDP-6: Kymco Grand dink 50
  29. 89-DBT-1: Peugeot Fight
  30. 92-DDL-8: Piaggio C44

Meer Sachs Oliver op voertuig-zoeker.nl

Sachs Oliver bromfietsen

123 Sachs Oliver bromfietsen
Bekijk Sachs Oliver bromfietsen.
474 Sachs bromfietsen
Bekijk Sachs bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sachs zijn: Sachs Electra, Sachs Oliver, Sachs Fy50qt-22, Sachs 541 en Sachs Speedforce.