Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Sakura |
Model | N/a |
Kenteken | DPF-46-K, DPF–46–K, DPF 46 K (gespeld: Dirk Pieter Ferdinand Vier Zes Karel) |
Type | EV1200 |
Uitvoering | VERSION 2: EV1200-B |
Typegoedkeuringsnummer | e13*2002/24*0769*01 |
Variant | VARIANT 1: EV1200 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Sakura N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 06-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 31-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DPF46K |
|
31-01-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
31-01-2018 | Eerste toelating |
19-06-2018 | Vorige aanvang tenaamstelling |
08-06-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
06-07-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Sakura N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 95 kg |
Massa rijklaar | 95 kg |
Wielbasis | 139 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Sakura N/a opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Sakura N/a opvragen |
Brandstof | Elektriciteit |
Nominaal continu maximumvermogen | 1,00 kW (1,36 pk) |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Sakura N/a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Sakura N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Sakura N/a opvragen |
De gegevens van deze Sakura N/a met kenteken DPF46K (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPF46K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DPF-46-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DPF46K uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPF–46–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DPF–46–K makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, P, F en K kun je deepfake maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 6 met deepfake te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, F en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 6 in DPF46K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPFK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DPFÂ 46Â K, gebruik dan onderstaande zoekbox: