Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Solex |
Model | 800 |
Kenteken | D-222-ZT, D–222–ZT, D 222 ZT (gespeld: Dirk Twee Twee Twee Zaandam Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | l. by frame |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Solex 800 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-05-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-05-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1950 (ruim 75 jaar geleden) |
Tijdlijn van de D222ZT |
|
30-06-1950 | Eerste toelating |
02-05-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-05-2011 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Solex 800 opvragen |
Massa leeg voertuig | 29 kg |
Massa rijklaar | 34 kg |
Wielbasis | 102 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Solex 800 opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 0,44 kW (0,60 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Solex 800 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 0,44 kW (0,60 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Solex 800 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Solex 800 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Solex 800 opvragen |
De gegevens van deze Solex 800 met kenteken D222ZT (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1950? Of wil je de gedetailleerde waarde van D222ZT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van D-222-ZT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van D222ZT uit 1950 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–222–ZT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om D–222–ZT makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, Z en T kun je duozit maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 2 en 2 met duozit te combineren.
Als je D222ZT omdraait krijg je TZ222D, een grijze Renault Captur personenauto uit 2018.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, Z en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 2 en 2 in D222ZT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DZT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DÂ 222Â ZT, gebruik dan onderstaande zoekbox: