Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Solex |
Model | Oto |
Kenteken | DLS-27-N, DLS–27–N, DLS 27 N (gespeld: Dirk Lodewijk Simon Twee Zeven Nico) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | l. tegen frame |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 16-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 24-08-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1960 (ruim 65 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DLS27N |
|
30-06-1960 | Eerste toelating |
24-08-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-09-2017 | Vorige aanvang tenaamstelling |
16-05-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Solex Oto opvragen |
Massa leeg voertuig | 30 kg |
Massa rijklaar | 37 kg |
Wielbasis | 100 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 0,44 kW (0,60 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 0,44 kW (0,60 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
De gegevens van deze Solex Oto met kenteken DLS27N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1960? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLS27N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DLS-27-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DLS27N uit 1960 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLS–27–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DLS–27–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L, S en N kun je Oudleusen maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 7 met Oudleusen te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, S en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 7 in DLS27N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLSN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DLSÂ 27Â N, gebruik dan onderstaande zoekbox: