Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Solex |
Model | Oto |
Kenteken | F-917-GD, F–917–GD, F 917 GD (gespeld: Ferdinand Negen Één Zeven Gerard Dirk) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | frame l. |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-11-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 08-11-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1961 (ruim 64 jaar geleden) |
Tijdlijn van de F917GD |
|
30-06-1961 | Eerste toelating |
08-11-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-11-2011 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Solex Oto opvragen |
Massa leeg voertuig | 34 kg |
Massa rijklaar | 38 kg |
Wielbasis | 100 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 0,45 kW (0,61 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 0,45 kW (0,61 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
De gegevens van deze Solex Oto met kenteken F917GD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1961? Of wil je de gedetailleerde waarde van F917GD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van F-917-GD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van F917GD uit 1961 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–917–GD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om F–917–GD makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, G en D kun je de volgende woorden maken: afgod en afgooide. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9, 1 en 7 met dat woord te combineren.
Als je F917GD omdraait krijg je DG719F, een Cpi Jr bromfiets uit 2007.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 1 en 7 in F917GD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FÂ 917Â GD, gebruik dan onderstaande zoekbox: