Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Solex |
Model | Oto |
Kenteken | FN-527-D, FN–527–D, FN 527 D (gespeld: Ferdinand Nico Vijf Twee Zeven Dirk) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | l. tegen framebuis onder zadel |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-10-2007 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 23-10-2007 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1965 (ruim 60 jaar geleden) |
Tijdlijn van de FN527D |
|
30-06-1965 | Eerste toelating |
23-10-2007 | Eerste tenaamstelling in nederland |
23-10-2007 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Solex Oto opvragen |
Massa leeg voertuig | 30 kg |
Massa rijklaar | 37 kg |
Wielbasis | 99 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
Brandstof | Benzine |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Solex Oto opvragen |
De gegevens van deze Solex Oto met kenteken FN527D (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1965? Of wil je de gedetailleerde waarde van FN527D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FN-527-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FN527D uit 1965 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FN–527–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FN–527–D makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, N en D kun je de volgende woorden maken: fond, fondue, Funda, fundi en oefende. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 2 en 7 met dat woord te combineren.
Als je FN527D omdraait krijg je D725NF, een Scooterking Cruiser bromfiets uit 2010.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, N en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 2 en 7 in FN527D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FND-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FNÂ 527Â D, gebruik dan onderstaande zoekbox: