Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Sunra |
Model | Miku max |
Kenteken | DTR-27-P, DTR–27–P, DTR 27 P (gespeld: Dirk Theodoor Rudolf Twee Zeven Pieter) |
Type | MIKU MAX |
Uitvoering | 01 |
Typegoedkeuringsnummer | e13*168/2013*00346*00 |
Variant | 1 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Sunra Miku max opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-05-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 01-05-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 01-05-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DTR27P |
|
01-05-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-05-2019 | Eerste toelating |
01-05-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Sunra Miku max opvragen |
Massa leeg voertuig | 62 kg |
Massa rijklaar | 69 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 244 kg |
Wielbasis | 121 cm |
Lengte voertuig | 169 cm |
Technische maximale massa voertuig | 244 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Sunra Miku max opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Sunra Miku max opvragen |
Brandstof | Elektriciteit |
Nominaal continu maximumvermogen | 0,80 kW (1,09 pk) |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Sunra Miku max opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Sunra Miku max opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Sunra Miku max opvragen |
De gegevens van deze Sunra Miku max met kenteken DTR27P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van DTR27P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DTR-27-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DTR27P uit 2019 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DTR–27–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DTR–27–P makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, T, R en P kun je De Terp maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 7 met De Terp te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, T, R en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 7 in DTR27P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DTRP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DTRÂ 27Â P, gebruik dan onderstaande zoekbox: