DHR-10-S DHR-12-S

DHR-11-S: Sym Fiddle

DHR-11-S Op deze pagina vind je alle informatie over DHR–11–S, een ééncilinder Sym Fiddle Ii. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,80 kW (2,45 pk).

Wat wil je doen met DHR-11-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DHR-11-S

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Fiddle
Type Ii
Kenteken DHR-11-S, DHR–11–S, DHR 11 S (gespeld: Dirk Hendrik Rudolf Één Één Simon)
Type XS50QT
Uitvoering 02
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1995*06
Variant AF05W
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Fiddle Ii opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-03-2024 (ruim 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-08-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-08-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DHR11S

27-08-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
27-08-2016 Eerste toelating
13-02-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
03-03-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Fiddle Ii opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 95 kg
Massa rijklaar 99 kg
Toegestane maximum massa voertuig 249 kg
Wielbasis 132 cm
Technische maximale massa voertuig 249 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Fiddle Ii opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Fiddle Ii opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,80 kW (2,45 pk)
Geluidsniveau stationair 74 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24-2009/108/5/2
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Fiddle Ii opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Fiddle Ii opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Fiddle Ii opvragen

Bijwerkdatum DHR-11-S

De gegevens van deze Sym Fiddle Ii met kenteken DHR11S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Fiddle Ii?

Schadeverleden van de DHR 11 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DHR11S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Fiddle Ii (DHR11S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DHR-11-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DHR11S uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 11-DH-RS, een groene Volvo V40 1.8 aut. personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DHR-11-S, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DHR–11–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FHR-11-S, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DGR-11-S, een Sym Allo bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DJR-11-S, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DHP-11-S, een Tomos Standard bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DHT-11-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DHR-01-S, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DHR-21-S, een Aprilia N/a bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DHR-10-S, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DHR-12-S, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DHR-11-R, een Microcar M.go bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DHR-11-T, een Btc Old classic bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, H, R en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, H, R en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 1 in DHR11S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DHRS-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

27-08-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DBK-52-N: Peugeot Vclic
  2. DDR-45-Z: Yamaha Yn50fu
  3. DFL-42-S: Sym Az05w
  4. DFS-72-K: Sym Allo
  5. DGX-06-T: Piaggio N/a
  6. DGZ-08-L: Kymco Agility50
  7. DHG-01-G: Piaggio N/a
  8. DHH-61-J: Sparta Ion e-speed
  9. DHJ-10-Z: Piaggio Vespa Sprint
  10. DHK-55-N: Turbho Rl-50
  11. DHL-65-T: Sym Allo
  12. DHN-65-J: Piaggio Vespa Primavera
  13. DHN-79-F: Piaggio N/a
  14. DHP-02-L: Riese und mueller Roadster
  15. DHP-19-Z: Emco Novi
  16. DHP-74-K: Kymco Like
  17. DHP-74-Z: Tomos Standard
  18. DHP-83-L: Taotao Cy50t-11
  19. DHP-99-K: Longjia H2
  20. DHR-05-P: Turbho Rl-50
  21. DHR-14-R: Btc Old classic
  22. DHR-19-G: Tomos Standard
  23. DHR-23-L: Piaggio Vespa Sprint
  24. DHR-68-R: Sym Allo
  25. DHR-71-D: Btc Old version
  26. DHR-79-J: Sym Mio 50
  27. DHR-86-P: Iva Jet 50
  28. DHR-91-R: Sym Orbit Ii
  29. DHR-94-N: Kymco Agility 16+50

Meer Sym Fiddle Ii op voertuig-zoeker.nl

Sym Fiddle Ii bromfietsen

6.167 Sym Fiddle Ii bromfietsen
Bekijk Sym Fiddle Ii bromfietsen.
41.864 Sym Fiddle bromfietsen
Bekijk Sym Fiddle bromfietsen.
141.151 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.