25-DFX-7 31-DFX-7

30-DFX-7: Sym G5j

30-DFX-7 Op deze pagina vind je alle informatie over 30–DFX–7, een ééncilinder Sym G5j. Het is een snorfiets uit 2005. De benzinemotor levert 1,21 kW (1,65 pk). Het kenteken van deze Sym is vervallen.

Wat wil je doen met 30-DFX-7?

infoverkopentools

Specificaties van de 30-DFX-7

Het kenteken van deze Sym G5j (30DFX7) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Sym
Model G5j
Kenteken 30-DFX-7, 30–DFX–7, 30 DFX 7 (gespeld: Drie Nul Dirk Ferdinand Xantippe Zeven)
Type G5J
Uitvoering BA
Typegoedkeuringsnummer e1-92/61-00015/09
Variant IID
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym G5j opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-09-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-10-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-10-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 30DFX7

12-10-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
12-10-2005 Eerste toelating
24-09-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym G5j opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 90 kg
Massa rijklaar 97 kg
Toegestane maximum massa voertuig 277 kg
Wielbasis 128 cm
Technische maximale massa voertuig 277 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym G5j opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,21 kW (1,65 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym G5j opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,21 kW (1,65 pk)
Geluidsniveau stationair 74 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2875 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym G5j opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym G5j opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym G5j opvragen

Bijwerkdatum 30-DFX-7

De gegevens van deze Sym G5j met kenteken 30DFX7 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 29-09-2024.

Wat wil je doen met deze Sym G5j?

Schadeverleden van de 30 DFX 7

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 30DFX7 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze G5j (30DFX7)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 30-DFX-7. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 30–DFX–7 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 40-DFX-7, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 2: 31-DFX-7, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 3: 30-BFX-7, een Scania R410 bedrijfsauto uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: 30-FFX-7, een Kymco S6 bromfiets uit 2005.
  5. Verandering op plek 4: 30-DDX-7, een Peugeot G1a bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: 30-DGX-7, een Tomos A2 bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 5: 30-DFT-7, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1967.
  8. Verandering op plek 5: 30-DFZ-7, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 6: 30-DFX-6, een Peugeot Fox bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 30-DFX-8, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2006.

Ezelsbruggetje

Om 30–DFX–7 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, F en X kun je idee-fixe maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 0 en 7 met idee-fixe te combineren.

Achterstevoren

Als je 30DFX7 omdraait krijg je 7XFD03, een witte Peugeot 107 personenauto uit 2014.

Meer kentekens met D, F en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 0 en 7 in 30DFX7 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFX-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

12-10-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 02-DFS-4: Yamaha Cs50
  2. 05-DFK-3: Tomos Revival Ts(two seater)
  3. 15-DFN-1: Peugeot B1
  4. 17-DFJ-5: Piaggio C38
  5. 18-DFS-4: Piaggio C38
  6. 21-DFD-7: Aprilia Te
  7. 22-DFD-7: Kymco Grand dink 50
  8. 22-DFX-8: Yamaha Sa19
  9. 24-DFX-8: Piaggio C38
  10. 27-DFS-4: Piaggio C80
  11. 33-DDS-2: Tomos A3
  12. 42-DDD-9: Piaggio C44
  13. 43-DBR-7: Peugeot B1
  14. 44-DFN-1: Piaggio C44
  15. 45-DFX-7: Sym Jet 50
  16. 48-DDS-2: Motorhispania Dr01
  17. 51-DFG-7: Kymco Grand dink 50
  18. 53-DFL-5: Rieju Rr
  19. 66-DFS-4: Peugeot Ludix
  20. 68-DFJ-4: Kymco Agility50
  21. 69-DFS-4: Peugeot Ludix
  22. 75-DFS-3: Piaggio C44
  23. 76-DFD-2: Tomos Youngst r
  24. 77-DDL-7: Tomos A3
  25. 83-DDD-7: Tomos A3
  26. 83-DDP-4: Tomos A3
  27. 85-DFS-2: Tomos A3
  28. 89-DFL-9: Tomos A3
  29. 94-DFS-2: Peugeot Vivacity
  30. 95-DFS-4: Kymco Sc10as

Meer Sym G5j op voertuig-zoeker.nl

Sym G5j bromfietsen

1.321 Sym G5j bromfietsen
Bekijk Sym G5j bromfietsen.
141.139 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

Sym G5j snorfietsen

878 Sym G5j snorfietsen
Bekijk Sym G5j snorfietsen.
61.166 Sym snorfietsen
Bekijk Sym snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.