FJ-801-D FJ-803-D

FJ-802-D: Sym Jet 50

FJ-802-D Op deze pagina vind je alle informatie over FJ–802–D, een ééncilinder Sym Jet 50. Het is een brommer/scooter uit 2007. De benzinemotor levert 2,78 kW (3,78 pk). Het kenteken van deze Sym is vervallen.

Wat wil je doen met FJ-802-D?

infoverkopentools

Specificaties van de FJ-802-D

Het kenteken van deze Sym Jet 50 (FJ802D) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Jet 50
Kenteken FJ-802-D, FJ–802–D, FJ 802 D (gespeld: Ferdinand Jan Acht Nul Twee Dirk)
Type G5J
Uitvoering BA
Typegoedkeuringsnummer e1-92/61-00015/07
Variant IIA
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Jet 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-08-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-05-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-05-2007 (ruim 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de FJ802D

30-05-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
30-05-2007 Eerste toelating
23-08-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Jet 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 95 kg
Massa rijklaar 97 kg
Toegestane maximum massa voertuig 277 kg
Wielbasis 127 cm
Technische maximale massa voertuig 277 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Jet 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,78 kW (3,78 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Jet 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,78 kW (3,78 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3000 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Jet 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Jet 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Jet 50 opvragen

Bijwerkdatum FJ-802-D

De gegevens van deze Sym Jet 50 met kenteken FJ802D (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 16-05-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Jet 50?

Schadeverleden van de FJ 802 D

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van FJ802D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Jet 50 (FJ802D)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FJ-802-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FJ802D uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FJ-802-D, een Sym Jet 50 bromfiets uit 2007.
  2. Sidecode 10: F-802-JD, een Agm Fly bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FJ–802–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: GJ-802-D, een bruine Citroen C1 personenauto uit 2015.
  2. Verandering op plek 2: FH-802-D, een Spartamet (el.starter) bromfiets uit 1997.
  3. Verandering op plek 2: FK-802-D, een Tomos A3 bromfiets uit 2007.
  4. Verandering op plek 3: FJ-702-D, een Tomos Pack r bromfiets uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: FJ-902-D, een Baotian Bt49qt-9 bromfiets uit 2007.
  6. Verandering op plek 4: FJ-812-D, een Motormania Zn50qt-e.25 bromfiets uit 2007.
  7. Verandering op plek 5: FJ-801-D, een Sym Hu05w bromfiets uit 2007.
  8. Verandering op plek 5: FJ-803-D, een Sym Jet 50 bromfiets uit 2007.
  9. Verandering op plek 6: FJ-802-B, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: FJ-802-F, een Tgb Bh1 bromfiets uit 2008.

Achterstevoren

Als je FJ802D omdraait krijg je D208JF, een Yiying Light 50 bromfiets uit 2009.

Meer kentekens met F, J en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, J en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 0 en 2 in FJ802D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FJD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

30-05-2007 (ruim 18 jaar geleden):
  1. 19-DGB-5: Tomos A3
  2. FF-317-Z: Piaggio C25
  3. FG-332-J: Keeway F-act
  4. FG-695-V: Kymco Agility50
  5. FG-919-S: Baotian Bt49qt-9
  6. FH-060-X: Aprilia Vf
  7. FH-094-Z: Rieju Rr
  8. FH-178-P: Tomos A3
  9. FH-208-Z: Baotian Oubao49
  10. FH-308-P: Baotian Bt49qt-9
  11. FH-414-Z: Motormania Zn50qt-e.25
  12. FH-472-S: Yamaha Sa14
  13. FH-498-Z: Kymco S1
  14. FH-511-S: Piaggio C25
  15. FH-539-J: Tgb Bk1
  16. FH-600-N: Peugeot Vivacity
  17. FH-608-R: Piaggio C38
  18. FH-617-N: Peugeot Fight
  19. FH-720-T: Tgb Br1
  20. FH-755-Z: Peugeot Fight
  21. FH-785-Z: Peugeot Fight
  22. FH-821-Z: Motormania Zn50qt-e.25
  23. FH-857-L: Peugeot Fight
  24. FJ-036-D: Aprilia Vf
  25. FJ-097-B: Piaggio C38
  26. FJ-369-D: Peugeot Ludix
  27. FJ-593-D: Piaggio C44
  28. FJ-684-D: Kymco Agility50
  29. FJ-770-D: Motormania Zn50qt-e.25
  30. FJ-932-D: Yamaha Sa21

Meer Sym Jet 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Jet 50 bromfietsen

739 Sym Jet 50 bromfietsen
Bekijk Sym Jet 50 bromfietsen.
141.139 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.