DRK-39-D DRK-41-D

DRK-40-D: Sym Mio

DRK-40-D Op deze pagina vind je alle informatie over DRK–40–D, een ééncilinder Sym Mio. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 2,20 kW (2,99 pk).

Wat wil je doen met DRK-40-D?

infoverkopentools

Specificaties van de DRK-40-D

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Kenteken DRK-40-D, DRK–40–D, DRK 40 D (gespeld: Dirk Rudolf Karel Vier Nul Dirk)
Type FS05W
Uitvoering 02
Typegoedkeuringsnummer e13*168/2013*00392*00
Variant A1
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRK40D

12-07-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
12-07-2018 Eerste toelating
12-07-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 81 kg
Massa rijklaar 88 kg
Toegestane maximum massa voertuig 238 kg
Wielbasis 125 cm
Lengte voertuig 176 cm
Technische maximale massa voertuig 238 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,20 kW (2,99 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio opvragen

Milieuprestaties
Verbruik gecombineerd 2,7 l/100km (1:37)
Brandstof Benzine
CO2-uitstoot gecombineerd 59 g/km
Vermogen 2,20 kW (2,99 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2016/1824
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar € 19,44 per jaar.

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio opvragen

Verbruik van de DRK 40 D

Deze ééncilinder Sym Mio verbruikt 2,7 l/100km (1:37). De CO2-uitstoot is 59 gram/km.

Bestel de GRATIS tankpas en bespaar € 19,44 per jaar op je benzine (bij 12.000 km)!

Bijwerkdatum DRK-40-D

De gegevens van deze Sym Mio met kenteken DRK40D (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio?

Schadeverleden van de DRK 40 D

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRK40D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio (DRK40D)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRK-40-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRK–40–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRK-40-D, een Segway N/a bromfiets.
  2. Verandering op plek 2: DPK-40-D, een Honda Mbx bromfiets uit 1983.
  3. Verandering op plek 2: DSK-40-D, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DRJ-40-D, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DRL-40-D, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DRK-30-D, een Sym Orbit bromfiets uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: DRK-50-D, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2020.
  8. Verandering op plek 5: DRK-41-D, een Sym Orbit bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DRK-40-B, een La souris Trendy retro bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DRK-40-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.

Ezelsbruggetje

Om DRK–40–D makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, R, K en D kun je doorkoude maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 0 met doorkoude te combineren.

Meer kentekens met D, R, K en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, K en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in DRK40D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRKD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

12-07-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DGS-40-J: Kymco Super8 50
  2. DLL-97-S: Kymco Agility Carry
  3. DNX-09-X: Agm V641
  4. DNX-78-J: Sym Symphony St
  5. DPD-08-B: Piaggio Vespa Sprint
  6. DPK-95-R: Piaggio Zip
  7. DPN-85-N: Piaggio Zip
  8. DPV-31-S: Piaggio Vespa Sprint
  9. DPX-31-V: Sym Fiddle
  10. DRB-14-K: Piaggio Vespa Sprint
  11. DRD-23-V: Specialized Turbo Vado 6.0
  12. DRD-31-S: Piaggio Vespa Primavera
  13. DRH-03-J: Luqi Sne002
  14. DRH-29-R: Sym Orbit
  15. DRH-50-Z: Peugeot Tweet
  16. DRH-83-H: Luqi Sne002
  17. DRH-99-V: Piaggio Vespa Sprint
  18. DRJ-11-D: Piaggio Vespa Sprint
  19. DRJ-28-R: Piaggio Vespa Sprint
  20. DRJ-48-P: Sym Orbit
  21. DRJ-59-V: Sym Crox
  22. DRK-27-L: Peugeot Kisbee
  23. DRK-31-B: Ewii Tripl
  24. DRK-31-G: Kymco Agility 50
  25. DRK-38-P: Senzo Riva s
  26. DRK-39-R: Peugeot Kisbee
  27. DRK-45-T: Agm Vx 50
  28. DRK-49-G: Piaggio Vespa Sprint
  29. DRK-72-D: Sym Orbit
  30. DRL-63-G: La souris Trendy retro

Meer Sym Mio op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio bromfietsen

12.022 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.162 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.