DRX-23-Z DRX-26-Z

DRX-25-Z: Sym Mio

DRX-25-Z Op deze pagina vind je alle informatie over DRX–25–Z, een ééncilinder Sym Mio. Het is een brommer/scooter uit 2019. De benzinemotor levert 2,20 kW (2,99 pk).

Wat wil je doen met DRX-25-Z?

infoverkopentools

Specificaties van de DRX-25-Z

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Kenteken DRX-25-Z, DRX–25–Z, DRX 25 Z (gespeld: Dirk Rudolf Xantippe Twee Vijf Zaandam)
Type FS05W
Uitvoering 02
Typegoedkeuringsnummer e13*168/2013*00392*00
Variant A1
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRX25Z

09-01-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
09-01-2019 Eerste toelating
09-01-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 81 kg
Massa rijklaar 88 kg
Toegestane maximum massa voertuig 238 kg
Wielbasis 125 cm
Lengte voertuig 176 cm
Technische maximale massa voertuig 238 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio opvragen

Milieuprestaties
Verbruik gecombineerd 2,7 l/100km (1:37)
Brandstof Benzine
CO2-uitstoot gecombineerd 59 g/km
Vermogen 2,20 kW (2,99 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2016/1824
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar € 19,44 per jaar.

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio opvragen

Verbruik van de DRX 25 Z

Deze ééncilinder Sym Mio verbruikt 2,7 l/100km (1:37). De CO2-uitstoot is 59 gram/km.

Bestel de GRATIS tankpas en bespaar € 19,44 per jaar op je benzine (bij 12.000 km)!

Bijwerkdatum DRX-25-Z

De gegevens van deze Sym Mio met kenteken DRX25Z (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio?

Schadeverleden van de DRX 25 Z

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRX25Z weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio (DRX25Z)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRX-25-Z. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DRX25Z uit 2019 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 25-DR-XZ, een groene Opel Astra-g-cc personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DRX-25-Z, een Sym Mio bromfiets uit 2019.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRX–25–Z één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRX-25-Z, een Beta N/a bromfiets uit 2024.
  2. Verandering op plek 2: DPX-25-Z, een Sym Orbit bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DSX-25-Z, een Piaggio Zip bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DRV-25-Z, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DRZ-25-Z, een Niu M1 pro bromfiets uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: DRX-15-Z, een Gts Toscana bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DRX-35-Z, een Sym Orbit bromfiets uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: DRX-24-Z, een Sym Mio bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: DRX-26-Z, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DRX-25-X, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1964.

Meer kentekens met D, R, X en Z

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, X en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in DRX25Z vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRXZ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

09-01-2019 (bijna 7 jaar geleden):
  1. DPJ-69-H: Btc Streetline
  2. DRK-81-Z: Tomos Quadro
  3. DRN-89-H: Piaggio Vespa Sprint
  4. DRT-82-R: Senzo Riva lux
  5. DSF-44-Z: Piaggio Zip
  6. DSJ-22-D: Piaggio Vespa Sprint
  7. DSK-83-G: Piaggio Zip
  8. DSL-85-T: Sym X'pro
  9. DSN-33-D: Niu N/a
  10. DSN-63-F: Piaggio Zip
  11. DSN-64-L: Peugeot Kisbee
  12. DSP-32-B: La souris City
  13. DSP-52-V: La souris Sourini
  14. DSR-55-X: Electric dutchman Pro 45
  15. DSR-56-X: Electric dutchman Pro 45
  16. DSR-64-R: Niu N/a
  17. DSR-65-J: Piaggio Vespa Sprint
  18. DSR-73-H: Piaggio Vespa Primavera
  19. DST-11-L: Kymco Agility 50
  20. DST-29-F: Kymco Agility 50
  21. DST-37-Z: Btc Riva
  22. DST-82-Z: Iva Jet 50
  23. DSV-13-F: Niu N/a
  24. DSV-19-S: Agm V649-1
  25. DSV-57-R: Agm V649-1
  26. DSV-62-F: Sym X'pro
  27. DSV-65-R: Agm V649-1
  28. DSV-74-G: Tym Maple
  29. DSV-76-S: La souris Sourini
  30. DSV-88-R: Agm V649-1

Meer Sym Mio op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio bromfietsen

12.021 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.143 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.