DBD-01-H DBD-03-H

DBD-02-H: Sym Mio

DBD-02-H Op deze pagina vind je alle informatie over DBD–02–H, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DBD-02-H?

infoverkopentools

Specificaties van de DBD-02-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DBD-02-H, DBD–02–H, DBD 02 H (gespeld: Dirk Bernard Dirk Nul Twee Hendrik)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*03
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-10-2019 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-03-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-03-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBD02H

12-03-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
12-03-2015 Eerste toelating
26-10-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DBD-02-H

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DBD02H (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DBD 02 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBD02H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DBD02H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBD-02-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBD02H uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 02-DB-DH, een blauwe Renault Twingo personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBD-02-H, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBD–02–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBD-02-H, een Sakura N/a bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDD-02-H, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBB-02-H, een Sym Az05w bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBF-02-H, een Yamaha Yn50fu bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBD-12-H, een Vom Venice bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 5: DBD-01-H, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBD-03-H, een Sym Symphony St bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: DBD-02-G, een Sparta Ion e-speed bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBD-02-J, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, D en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, D en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 2 in DBD02H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBDH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

12-03-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. D-903-HJ: Tgb Br1
  2. DBD-04-J: Piaggio N/a
  3. DBD-70-H: Turbho Rl-50
  4. DBD-95-B: Piaggio Vespa Sprint
  5. DBG-38-L: Jdm Xheos
  6. DBG-46-T: Piaggio N/a
  7. DBG-48-J: Pronto Rimini
  8. DBH-12-K: Turbho Rl-50
  9. DBH-22-P: Tomos Standard
  10. DBH-29-K: Piaggio N/a
  11. DBH-29-T: Piaggio Vespa Sprint
  12. DBH-31-H: Sym N/a
  13. DBH-31-L: Znen Zn50qt-e
  14. DBH-41-N: Agm Sp 50
  15. DBH-52-P: Kymco Super8 50
  16. DBH-63-R: La souris Vespelini
  17. DBH-65-P: Piaggio Vespa Sprint
  18. DBH-69-J: Piaggio Vespa Primavera
  19. DBH-69-R: La souris Futuro retro
  20. DBH-69-X: La souris Vespelini S
  21. DBH-70-L: Znen Zn50qt-e5
  22. DBH-84-H: Sparta Ion e-speed
  23. DBH-92-S: Sym Xs50qt
  24. DBH-97-T: Killerbee Vxl
  25. F-206-ZS: Tomos Luxe E-start
  26. F-319-ZZ: Sym Xs50qt
  27. F-669-TZ: Sparta Ion e-speed
  28. F-829-ZN: Wha trading bv Mtl-eb-042
  29. F-899-ZL: Kymco Agility 50
  30. F-972-ZZ: Znen Zn50qt-e3.25

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.755 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.022 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.151 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

Sym Mio 50 snorfietsen

4.588 Sym Mio 50 snorfietsen
Bekijk Sym Mio 50 snorfietsen.
6.437 Sym Mio snorfietsen
Bekijk Sym Mio snorfietsen.
61.173 Sym snorfietsen
Bekijk Sym snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.