DBF-48-J DBF-50-J

DBF-49-J: Sym Mio

DBF-49-J Op deze pagina vind je alle informatie over DBF–49–J, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een snorfiets uit 2016. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DBF-49-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DBF-49-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DBF-49-J, DBF–49–J, DBF 49 J (gespeld: Dirk Bernard Ferdinand Vier Negen Jan)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*03
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-03-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-03-2016 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBF49J

04-03-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
04-03-2016 Eerste toelating
07-03-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
03-01-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DBF-49-J

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DBF49J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DBF 49 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBF49J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DBF49J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBF-49-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBF49J uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 49-DB-FJ, een groene Toyota Picnic personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBF-49-J, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBF–49–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBF-49-J, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDF-49-J, een Tante paula Maximilian ii bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBD-49-J, een Specialized Turbo S bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBG-49-J, een Yamaha Fs1 bromfiets uit 1987.
  5. Verandering op plek 4: DBF-39-J, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBF-59-J, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBF-48-J, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: DBF-49-H, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBF-49-K, een Agm R8 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, F en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, F en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 9 in DBF49J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBFJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

04-03-2016 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DFJ-92-K: Yamaha Ns50f
  2. DFK-22-D: Piaggio N/a
  3. DFR-35-N: Piaggio N/a
  4. DFR-65-R: Piaggio Vespa Primavera
  5. DFV-16-Z: Turbho Rl-50
  6. DFV-53-R: Accell-nederland Koga e-xlr8
  7. DFV-87-N: Kymco Agility Carry
  8. DFX-82-G: Kymco People s
  9. DFX-89-H: Tomos Quadro E-start
  10. DFZ-50-Z: Kymco Like
  11. DFZ-73-N: Sym Mio 50
  12. DGB-04-N: Piaggio N/a
  13. DGB-09-L: Agm New flash
  14. DGB-11-S: Aprilia Sx 50
  15. DGB-17-R: Aixam S8
  16. DGB-18-R: La souris Vespelini
  17. DGB-21-R: Iva Jet 50
  18. DGB-25-D: Piaggio Vespa Sprint
  19. DGB-33-G: Emco Novi
  20. DGB-54-F: Piaggio Vespa Primavera
  21. DGB-58-D: Btc Riva
  22. DGB-59-Z: Peugeot Kisbee
  23. DGB-80-T: Kymco Agility50
  24. DGB-86-X: Ligier Js50l
  25. DGD-03-J: Sym Fiddle
  26. DGD-16-G: Sym Fiddle Ii
  27. DGD-33-B: Sym Xpro
  28. DGD-54-J: Kymco Agility50
  29. DGD-55-F: Sym Crox
  30. DGD-59-G: Piaggio Vespa Sprint

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.755 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.022 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.162 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

Sym Mio 50 snorfietsen

4.588 Sym Mio 50 snorfietsen
Bekijk Sym Mio 50 snorfietsen.
6.437 Sym Mio snorfietsen
Bekijk Sym Mio snorfietsen.
61.177 Sym snorfietsen
Bekijk Sym snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.