DBK-18-G DBK-20-G

DBK-19-G: Sym Mio

DBK-19-G Op deze pagina vind je alle informatie over DBK–19–G, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 2,90 kW (3,95 pk).

Wat wil je doen met DBK-19-G?

infoverkopentools

Specificaties van de DBK-19-G

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DBK-19-G, DBK–19–G, DBK 19 G (gespeld: Dirk Bernard Karel Één Negen Gerard)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*03
Variant IIA
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-03-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-03-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-03-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBK19G

25-03-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
25-03-2015 Eerste toelating
25-03-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,90 kW (3,95 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4000 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DBK-19-G

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DBK19G (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DBK 19 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBK19G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DBK19G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBK-19-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBK–19–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBK-19-G, een Sym X'pro bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDK-19-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBJ-19-G, een Sparta Spartamet (el.starter) bromfiets uit 1998.
  4. Verandering op plek 3: DBL-19-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBK-09-G, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBK-29-G, een Agm R8 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBK-18-G, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 6: DBK-19-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBK-19-H, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, K en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, K en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 9 in DBK19G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBKG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-03-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBD-59-D: Piaggio N/a
  2. DBD-60-K: Turbho Rg-50
  3. DBF-56-D: Piaggio N/a
  4. DBH-02-T: Sym N/a
  5. DBH-55-S: Sym N/a
  6. DBH-60-X: Sym Symphony St
  7. DBJ-10-T: Piaggio Vespa Sprint
  8. DBJ-27-X: Piaggio Vespa Sprint
  9. DBJ-33-Z: Sparta Ion e-speed
  10. DBJ-41-H: Renault Twizy 45
  11. DBJ-91-P: Piaggio Vespa Primavera
  12. DBJ-92-T: Peugeot Kisbee
  13. DBJ-93-G: Piaggio N/a
  14. DBK-27-K: Kymco Agility 50
  15. DBK-42-J: Turbho Rl-50
  16. DBK-47-H: Znen Zn50qt-32
  17. DBK-62-G: Chatenet Ch26
  18. DBK-80-D: Riese und mueller Cruiser
  19. DBK-83-L: La souris Futuro retro
  20. DBK-85-P: Kalkhoff Impulse speed
  21. DBK-92-F: Sym Mio 50
  22. F-028-ZT: Piaggio N/a
  23. F-031-RR: Sym Az05w
  24. F-120-VD: Piaggio Vespa Primavera
  25. F-332-XL: Sym Fiddle
  26. F-370-XV: Piaggio Vespa Sprint
  27. F-474-SZ: Sym Allo
  28. F-591-ST: Sym Mio 50
  29. F-676-RJ: Gilera C46
  30. F-722-ZD: Tomos Quadro E-start

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.754 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.021 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.145 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.