DBV-12-H DBV-15-H

DBV-14-H: Sym Mio

DBV-14-H Op deze pagina vind je alle informatie over DBV–14–H, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DBV-14-H?

infoverkopentools

Specificaties van de DBV-14-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DBV-14-H, DBV–14–H, DBV 14 H (gespeld: Dirk Bernard Victor Één Vier Hendrik)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*03
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-06-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBV14H

15-07-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
15-07-2015 Eerste toelating
26-06-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DBV-14-H

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DBV14H (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DBV 14 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBV14H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DBV14H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBV-14-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBV14H uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 14-DB-VH, een grijze Saab 9-3 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBV-14-H, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBV–14–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBV-14-H, een Lvneng S5 bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDV-14-H, een Iva Venti 50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBT-14-H, een Sym Fiddle bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DBX-14-H, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBV-04-H, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBV-24-H, een Sym Fiddle bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBV-13-H, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBV-15-H, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBV-14-G, een Agm V641 bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBV-14-J, een Kymco Vp50 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, V en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, V en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 4 in DBV14H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBVH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-07-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBZ-75-N: Senzo Grace
  2. DDB-93-N: Piaggio N/a
  3. DDF-18-N: Piaggio N/a
  4. DDF-73-V: Sym Fiddle
  5. DDG-07-K: Sym N/a
  6. DDJ-06-P: Yamaha Yn50fu
  7. DDJ-49-K: Microcar M.go
  8. DDJ-65-V: Btc Riva
  9. DDK-09-J: Piaggio Vespa Primavera
  10. DDK-82-X: Sym Fiddle
  11. DDK-94-Z: Stromer N/a
  12. DDL-09-H: Killerbee Vxl
  13. DDL-12-P: Btc Btc
  14. DDL-41-R: Piaggio N/a
  15. DDL-56-V: Agm New flash
  16. DDL-74-H: Iva Lux50
  17. DDL-77-N: Kymco Agility 50
  18. DDL-84-V: Nimoto Ceo 50
  19. DDN-48-G: La souris Grande retro
  20. DDN-53-G: La souris Futuro retro
  21. DDN-78-G: Piaggio Vespa Sprint
  22. DDN-80-B: Znen Zn50qt-e5
  23. DDN-84-B: Kymco Agility 50
  24. DTF-93-P: Yamaha Yn50fu
  25. F-372-VK: Sym Mio 50
  26. F-465-SJ: Sym Xs50qt
  27. F-562-ZK: Trek N/a
  28. F-687-LS: Sym Xs50qt
  29. F-709-XN: Sym Fiddle
  30. F-936-HD: Peugeot Tweet

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.752 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.019 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.120 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

Sym Mio 50 snorfietsen

4.585 Sym Mio 50 snorfietsen
Bekijk Sym Mio 50 snorfietsen.
6.434 Sym Mio snorfietsen
Bekijk Sym Mio snorfietsen.
61.151 Sym snorfietsen
Bekijk Sym snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.