DDH-79-G DDH-83-G

DDH-81-G: Sym Mio

DDH-81-G Op deze pagina vind je alle informatie over DDH–81–G, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DDH-81-G?

infoverkopentools

Specificaties van de DDH-81-G

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DDH-81-G, DDH–81–G, DDH 81 G (gespeld: Dirk Dirk Hendrik Acht Één Gerard)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*03
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-08-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDH81G

25-06-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
25-06-2015 Eerste toelating
09-06-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
18-05-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
22-08-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DDH-81-G

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DDH81G (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 30-06-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DDH 81 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDH81G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DDH81G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDH-81-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DDH81G uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 81-DD-HG, een grijze Opel Astra-g-cc personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DDH-81-G, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDH–81–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDH-81-G, een Gazelle Ultimate speed bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DBH-81-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFH-81-G, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DDG-81-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DDJ-81-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDH-71-G, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DDH-91-G, een Sym Fiddle bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DDH-80-G, een Sym N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DDH-82-G, een Nooma N/a bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DDH-81-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DDH-81-H, een Berini Napoli bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, D, H en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, H en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 1 in DDH81G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDHG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-06-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBN-30-H: Piaggio N/a
  2. DBP-39-N: Neco Gpx 50
  3. DBS-01-V: Kymco Agility 50
  4. DDD-11-X: Senzo Riva lux
  5. DDF-07-J: Yamaha Yn50fu
  6. DDF-37-R: Berini Napoli
  7. DDF-56-R: Berini Napoli
  8. DDG-02-V: Kymco Agility 50
  9. DDG-03-X: Agm V641
  10. DDG-04-X: Iva Iva-ra9011
  11. DDG-05-R: Kymco K-pipe
  12. DDG-08-R: Kymco Sento
  13. DDG-13-V: Turbho Rl-50
  14. DDG-25-Z: Sym N/a
  15. DDG-41-T: Piaggio Vespa Sprint
  16. DDG-62-R: Znen Zn50qt-e.25
  17. DDG-71-B: Znen Zn50qt-hs
  18. DDG-74-V: Piaggio Vespa Primavera
  19. DDG-77-P: Btc Gt2
  20. DDG-99-P: Renault Twizy 45
  21. DDG-99-X: Sym Fiddle Ii
  22. DDH-30-K: Stromer N/a
  23. DDH-60-D: Iva Lux50
  24. DDH-78-D: Btc Gt2
  25. DDH-95-G: Sym Crox
  26. F-587-VP: Peugeot Kisbee
  27. F-698-XB: Piaggio Vespa Primavera
  28. F-718-VH: Piaggio Vespa Primavera
  29. F-816-XL: Kymco Agility 50
  30. F-933-RX: Access Motor

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.754 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.021 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.139 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.