DDT-22-P DDT-24-P

DDT-23-P: Sym Mio

DDT-23-P Op deze pagina vind je alle informatie over DDT–23–P, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DDT-23-P?

infoverkopentools

Specificaties van de DDT-23-P

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DDT-23-P, DDT–23–P, DDT 23 P (gespeld: Dirk Dirk Theodoor Twee Drie Pieter)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*03
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-07-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-12-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-12-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDT23P

03-12-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
03-12-2015 Eerste toelating
03-12-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
30-04-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
14-07-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DDT-23-P

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DDT23P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DDT 23 P

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDT23P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DDT23P)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDT-23-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDT–23–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDT-23-P, een Momo Morino 50 bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DBT-23-P, een Btc Milano bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFT-23-P, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DDS-23-P, een Sym Allo bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DDV-23-P, een Peugeot Django bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDT-13-P, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DDT-33-P, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DDT-22-P, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DDT-24-P, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DDT-23-N, een Sparta Ge 50 Sport bromfiets uit 1961.
  11. Verandering op plek 6: DDT-23-R, een Santini San remo bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, D, T en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, T en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in DDT23P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDTP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

03-12-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBV-99-F: Agm Sp 50
  2. DDJ-65-T: Peugeot Kisbee
  3. DDL-72-R: Piaggio Vespa Sprint
  4. DDN-69-N: Nimoto Ceo 50
  5. DFD-64-H: Piaggio Vespa Primavera
  6. DFD-80-V: Piaggio Vespa Sprint
  7. DFF-65-L: Kymco Vp50
  8. DFG-39-D: Piaggio N/a
  9. DFJ-63-L: Piaggio N/a
  10. DFL-51-L: Piaggio Vespa Sprint
  11. DFL-71-D: Kymco Like
  12. DFL-80-X: Emco Novum
  13. DFL-82-D: Gazelle Cityzen s10 sp
  14. DFL-96-V: Agm V649-1
  15. DFN-11-V: Piaggio N/a
  16. DFN-13-R: Kymco Super8 50
  17. DFN-14-P: Btc Old classic
  18. DFN-22-K: Piaggio N/a
  19. DFN-26-P: Btc Riva
  20. DFN-50-F: Microcar F8c
  21. DFN-52-R: Kymco Agility 50
  22. DFN-56-P: Piaggio Vespa Primavera
  23. DFN-58-K: Piaggio N/a
  24. DFN-67-N: Piaggio Vespa Primavera
  25. DFN-70-R: Btc Ry50qt-3
  26. DFN-73-P: Kymco People s
  27. DFN-94-N: Piaggio N/a
  28. DFN-97-L: Riese und mueller Charger
  29. F-563-ZF: Piaggio Vespa Sprint
  30. F-618-ZZ: Kymco Vitality

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.754 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.021 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.139 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

Sym Mio 50 snorfietsen

4.587 Sym Mio 50 snorfietsen
Bekijk Sym Mio 50 snorfietsen.
6.436 Sym Mio snorfietsen
Bekijk Sym Mio snorfietsen.
61.166 Sym snorfietsen
Bekijk Sym snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.