DDX-34-T DDX-36-T

DDX-35-T: Sym Mio

DDX-35-T Op deze pagina vind je alle informatie over DDX–35–T, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 2,90 kW (3,95 pk).

Wat wil je doen met DDX-35-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DDX-35-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DDX-35-T, DDX–35–T, DDX 35 T (gespeld: Dirk Dirk Xantippe Drie Vijf Theodoor)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*03
Variant IIA
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDX35T

28-08-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
28-08-2015 Eerste toelating
28-08-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,90 kW (3,95 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4000 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DDX-35-T

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DDX35T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DDX 35 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDX35T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DDX35T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDX-35-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DDX35T uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 35-DD-XT, een rode Renault Megane Break personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DDX-35-T, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDX–35–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDX-35-T, een Yamaha Dt 50 m bromfiets uit 1977.
  2. Verandering op plek 2: DBX-35-T, een Btc Riva bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFX-35-T, een Hyosung Sf 50 bromfiets uit 1999.
  4. Verandering op plek 3: DDV-35-T, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DDZ-35-T, een Zundapp 517-36 bromfiets uit 1973.
  6. Verandering op plek 4: DDX-25-T, een Sym N/a bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DDX-45-T, een Peugeot Django bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DDX-34-T, een Tomos Luxe E-start bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DDX-36-T, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DDX-35-S, een Znen Zn50qt-e bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DDX-35-V, een Agm Ogan caffe bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, D, X en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, X en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 5 in DDX35T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDXT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

28-08-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBK-40-G: Kymco People s
  2. DBP-25-F: Peugeot Kisbee
  3. DBR-48-F: Piaggio N/a
  4. DBR-67-T: Piaggio Vespa Primavera
  5. DBS-10-K: Sym Xs50qt
  6. DBV-55-S: Piaggio Vespa Sprint
  7. DDB-74-D: Honda Nsc50mpd
  8. DDH-34-H: Kymco Agility 50
  9. DDH-63-X: Berini M58
  10. DDJ-89-H: Piaggio Vespa Sprint
  11. DDK-61-V: Piaggio Vespa Sprint
  12. DDL-10-N: Piaggio N/a
  13. DDR-79-G: Agm New flash
  14. DDS-02-Z: Piaggio N/a
  15. DDS-83-H: Sparta Ion e-speed
  16. DDS-93-J: Sym Mio 50
  17. DDT-26-R: Kymco Agility Carry
  18. DDV-13-L: Piaggio N/a
  19. DDV-34-R: Piaggio Vespa Primavera
  20. DDV-74-X: La souris Grande retro
  21. DDV-86-B: Turbho Rl-50
  22. DDX-07-R: Btc City
  23. DDX-15-T: Sym Ad05w
  24. DDX-52-K: Piaggio N/a
  25. DDX-54-N: Sym Allo
  26. DDX-58-F: Piaggio Vespa Primavera
  27. DDX-80-L: Kymco Agility 50
  28. DDX-91-N: Sym Av05w
  29. DDX-93-T: Kymco Super8 50
  30. F-828-VZ: Piaggio Vespa Primavera

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.754 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.021 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.143 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.