DDZ-69-J DDZ-71-J

DDZ-70-J: Sym Mio

DDZ-70-J Op deze pagina vind je alle informatie over DDZ–70–J, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een snorfiets uit 2016. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DDZ-70-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DDZ-70-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DDZ-70-J, DDZ–70–J, DDZ 70 J (gespeld: Dirk Dirk Zaandam Zeven Nul Jan)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*03
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-05-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-05-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDZ70J

27-05-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
27-05-2016 Eerste toelating
10-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
20-03-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
21-04-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DDZ-70-J

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DDZ70J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DDZ 70 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDZ70J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DDZ70J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDZ-70-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DDZ70J uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 70-DD-ZJ, een groene Opel Zafira-a X 1.8 xe1 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DDZ-70-J, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDZ–70–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDZ-70-J, een Agm Goccia gev1000 bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DBZ-70-J, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFZ-70-J, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DDX-70-J, een Btc Riva bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DDZ-60-J, een Sym Allo bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DDZ-80-J, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 5: DDZ-71-J, een Sym Fiddle bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 6: DDZ-70-H, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DDZ-70-K, een Sym Allo bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, D, Z en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, Z en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 0 in DDZ70J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDZJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

27-05-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DDZ-78-Z: Kymco Like
  2. DGN-30-R: Piaggio N/a
  3. DGR-03-S: Sym Symphony St
  4. DGR-33-D: Turbho Rs-50
  5. DGR-44-R: Btc Riva
  6. DGS-09-R: Agm Vx 50
  7. DGS-11-R: Agm V641
  8. DGS-39-K: Piaggio N/a
  9. DGS-43-P: Btc Riva
  10. DGS-46-T: Tomos Luxe E-start
  11. DGS-55-N: Piaggio Vespa Primavera
  12. DGS-56-R: Ligier Js50l
  13. DGS-56-Z: La souris Trendy retro
  14. DGS-73-V: Killerbee Vxl
  15. DGS-99-K: Piaggio Vespa Sprint
  16. DGT-09-B: Agm New flash
  17. DGT-16-K: Riese und mueller Charger
  18. DGT-22-S: La souris Vespelini
  19. DGT-28-K: Kymco Agility Carry
  20. DGT-40-P: Senzo Riva lux
  21. DGT-42-P: Senzo Gt2
  22. DGT-47-F: Btc Old classic
  23. DGT-48-H: Sym Fiddle
  24. DGT-51-B: Sym Mio 50
  25. DGT-52-F: Btc Old classic
  26. DGT-60-J: Kymco Agility Carry
  27. DGT-70-B: Sym Orbit Ii
  28. DGT-80-J: Senzo Gt2
  29. DGT-87-P: Stromer N/a
  30. DGT-95-H: Senzo Gt2

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.755 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.022 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.162 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

Sym Mio 50 snorfietsen

4.588 Sym Mio 50 snorfietsen
Bekijk Sym Mio 50 snorfietsen.
6.437 Sym Mio snorfietsen
Bekijk Sym Mio snorfietsen.
61.177 Sym snorfietsen
Bekijk Sym snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.