DFD-84-P DFD-86-P

DFD-85-P: Sym Mio

DFD-85-P Op deze pagina vind je alle informatie over DFD–85–P, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DFD-85-P?

infoverkopentools

Specificaties van de DFD-85-P

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DFD-85-P, DFD–85–P, DFD 85 P (gespeld: Dirk Ferdinand Dirk Acht Vijf Pieter)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*04
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 31-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-10-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-10-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFD85P

02-10-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
02-10-2015 Eerste toelating
02-10-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
02-07-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
31-07-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DFD-85-P

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DFD85P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DFD 85 P

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFD85P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DFD85P)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFD-85-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFD85P uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 85-DF-DP, een blauwe Toyota Corolla personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFD-85-P, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFD–85–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFD-85-P, een Sym Orbit bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDD-85-P, een Riese und mueller Charger bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGD-85-P, een Jnen Jn50qt-26 bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DFB-85-P, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DFF-85-P, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DFD-75-P, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DFD-95-P, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFD-84-P, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DFD-86-P, een Sym Fiddle bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFD-85-N, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DFD-85-R, een Killerbee Custom bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, D en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, D en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 5 in DFD85P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFDP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-10-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBG-37-Z: Kymco People s
  2. DDD-04-V: Yamaha Yn50fu
  3. DDP-05-S: Piaggio N/a
  4. DDS-12-R: Piaggio Vespa Primavera
  5. DDT-38-R: Turbho Rl-50
  6. DDX-76-R: Turbho Rl-50
  7. DDZ-13-T: Piaggio Vespa Sprint
  8. DFB-11-K: Piaggio N/a
  9. DFB-16-S: Piaggio N/a
  10. DFB-60-H: Piaggio Vespa Sprint
  11. DFD-67-Z: Sym Mio 50
  12. DFD-85-H: Kymco Dink
  13. DFF-13-B: Agm Swan
  14. DFF-54-L: Ligier Js50l
  15. DFF-54-V: Agm V641
  16. DFF-69-X: Pronto Rimini
  17. DFF-75-F: Piaggio Vespa Sprint
  18. DFF-85-L: Kymco Sento
  19. DFF-90-Z: Agm Vx 50
  20. DFG-03-G: Piaggio Vespa Sprint
  21. DFG-03-P: La souris Vespelini S
  22. DFG-15-H: Peugeot Speedfight
  23. DFG-30-F: Agm Vx 50
  24. DFG-32-F: Riese und mueller Cruiser
  25. DFG-49-B: Peugeot Speedfight
  26. DFG-55-N: Berini M59
  27. DFG-61-F: La souris Vespelini
  28. DFG-84-G: Sym Orbit Ii
  29. F-225-JX: Lanbei Lanbei
  30. F-975-VD: Peugeot Kisbee

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.754 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.021 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.143 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.