DFH-76-T DFH-78-T

DFH-77-T: Sym Mio

DFH-77-T Op deze pagina vind je alle informatie over DFH–77–T, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DFH-77-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DFH-77-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DFH-77-T, DFH–77–T, DFH 77 T (gespeld: Dirk Ferdinand Hendrik Zeven Zeven Theodoor)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*04
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-09-2024 (bijna 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 06-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden)

Tijdlijn van de DFH77T

08-06-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
08-06-2016 Eerste toelating
08-06-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
01-05-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
12-05-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
08-04-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
27-02-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
06-05-2024 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
16-07-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
18-09-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DFH-77-T

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DFH77T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DFH 77 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFH77T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DFH77T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFH-77-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFH–77–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFH-77-T, een Mademoto Electric scooter bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDH-77-T, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGH-77-T, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFG-77-T, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DFJ-77-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DFH-67-T, een Aixam S8 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DFH-87-T, een Sym Av05w bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFH-76-T, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DFH-78-T, een Peugeot Django bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DFH-77-S, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DFH-77-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, F, H en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 7 in DFH77T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFHT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-06-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DBP-21-K: Kymco Like
  2. DDL-57-Z: Tomos Luxe E-start
  3. DFG-77-V: Piaggio Vespa Sprint
  4. DFK-07-D: Piaggio N/a
  5. DFN-10-H: Yamaha Ns50f
  6. DFV-37-V: Btc Riva 2
  7. DFZ-46-V: Piaggio Vespa Sprint
  8. DGD-39-V: Hanglong N/a
  9. DGF-28-V: Peugeot Kisbee
  10. DGF-58-V: Piaggio Vespa Primavera
  11. DGJ-47-R: Piaggio N/a
  12. DGK-53-N: Turbho Rl-50
  13. DGR-76-T: Nonoiz Sunny
  14. DGT-51-D: Kymco Super8 50
  15. DGT-51-L: Turbho Rm-50
  16. DGT-94-X: Turbho Rl-50
  17. DGV-15-G: Riya Ry50qt-8
  18. DGV-17-F: Piaggio Liberty
  19. DGV-54-T: Tomos Quadro E-start
  20. DGV-62-T: Agm New flash
  21. DGV-85-J: Turbho Rg-50
  22. DGV-96-P: Kymco Agility50
  23. DGX-12-P: Senzo Urban
  24. DGX-24-V: La souris Vespelini
  25. DGX-34-H: Agm Vx 50
  26. DGX-42-V: La souris Futuro retro
  27. DGX-66-K: Senzo Urban
  28. DGX-75-G: Kymco Agility50
  29. DGX-91-H: Agm Vx 50
  30. DGX-96-G: Kymco Agility50

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.755 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.022 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.151 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.