DFR-86-T DFR-88-T

DFR-87-T: Sym Mio

DFR-87-T Op deze pagina vind je alle informatie over DFR–87–T, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een snorfiets uit 2016. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DFR-87-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DFR-87-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DFR-87-T, DFR–87–T, DFR 87 T (gespeld: Dirk Ferdinand Rudolf Acht Zeven Theodoor)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*04
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-01-2025 (bijna 8 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFR87T

02-01-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
02-01-2016 Eerste toelating
02-01-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
13-01-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DFR-87-T

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DFR87T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DFR 87 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFR87T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DFR87T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFR-87-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFR–87–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFR-87-T, een Djjd Cashmere bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDR-87-T, een Peugeot Django bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGR-87-T, een Nonoiz Sunny bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFP-87-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DFS-87-T, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DFR-77-T, een Sym Symphony Sr bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DFR-97-T, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DFR-86-T, een Sym Symphony St bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DFR-88-T, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFR-87-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DFR-87-V, een Nicom Nicom bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, R en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 7 in DFR87T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFRT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-01-2016 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBD-71-H: Turbho Rl-50
  2. DDH-08-T: Sparta Ion e-speed
  3. DDR-03-F: Piaggio Vespa Sprint
  4. DDR-04-B: Nimoto Ceo 50
  5. DDZ-21-X: Berini M58
  6. DFB-95-V: Killerbee Torino
  7. DFK-13-S: Piaggio Vespa Primavera
  8. DFL-22-H: Piaggio Vespa Sprint
  9. DFL-56-F: Piaggio N/a
  10. DFN-09-J: Piaggio N/a
  11. DFN-41-T: Piaggio N/a
  12. DFN-60-J: Piaggio N/a
  13. DFN-61-J: Piaggio N/a
  14. DFN-98-S: Piaggio N/a
  15. DFP-23-S: Peugeot Django
  16. DFP-56-S: Piaggio Vespa Primavera
  17. DFP-73-X: Turbho Rl-50
  18. DFP-80-T: Piaggio N/a
  19. DFR-03-N: Turbho Rl-50
  20. DFR-07-J: Kymco K-pipe
  21. DFR-08-R: Kymco People s
  22. DFR-22-P: Piaggio N/a
  23. DFR-49-J: Riese und mueller Charger
  24. DFR-54-V: Tomos Quadro E-start
  25. DFR-55-B: Sym Fiddle Ii
  26. DFR-56-P: Turbho Rl-50
  27. DFR-58-V: Sym Symphony St
  28. DFR-99-V: Kymco Agility 50
  29. F-413-XF: Derbi N/a
  30. F-759-HS: Piaggio C38

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.755 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.022 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.162 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

Sym Mio 50 snorfietsen

4.588 Sym Mio 50 snorfietsen
Bekijk Sym Mio 50 snorfietsen.
6.437 Sym Mio snorfietsen
Bekijk Sym Mio snorfietsen.
61.177 Sym snorfietsen
Bekijk Sym snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.