DFS-19-J DFS-21-J

DFS-20-J: Sym Mio

DFS-20-J Op deze pagina vind je alle informatie over DFS–20–J, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DFS-20-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DFS-20-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DFS-20-J, DFS–20–J, DFS 20 J (gespeld: Dirk Ferdinand Simon Twee Nul Jan)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*04
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-05-2025 (bijna 4 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFS20J

01-06-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
01-06-2016 Eerste toelating
01-06-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
02-08-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
28-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
04-02-2025 Vorige aanvang tenaamstelling
09-05-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24*2003/77/5/2
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DFS-20-J

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DFS20J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 10-05-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DFS 20 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFS20J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DFS20J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFS-20-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFS20J uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 20-DF-SJ, een zwarte Seat Arosa personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFS-20-J, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFS–20–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFS-20-J, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDS-20-J, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGS-20-J, een Iva Venti 50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFR-20-J, een Sparta Bosch e-speed bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DFT-20-J, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DFS-10-J, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DFS-30-J, een Sym Fiddle bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DFS-21-J, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DFS-20-H, een Iva Lux50 bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DFS-20-K, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, F, S en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, S en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 0 in DFS20J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFSJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-06-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DBL-44-H: Piaggio Vespa Sprint
  2. DFV-74-K: Kymco Agility50
  3. DGF-24-R: Sym Mio 50
  4. DGN-10-H: Piaggio Vespa Primavera
  5. DGN-81-K: Piaggio Vespa Sprint
  6. DGR-65-X: Sym Orbit Ii
  7. DGR-95-Z: Piaggio Vespa Sprint
  8. DGS-21-R: Btc Old version
  9. DGS-36-R: Sparta Bosch e-speed
  10. DGS-58-G: Turbho Rl-50
  11. DGT-11-R: Agm Vx 50
  12. DGT-19-H: Turbho Rl-50
  13. DGT-23-B: Turbho Cs-50
  14. DGT-35-J: Kymco Agility Carry
  15. DGT-61-V: Kymco People s
  16. DGT-62-X: Btc New jog
  17. DGT-73-V: Agm Vx 50
  18. DGT-73-X: Razzo Latina
  19. DGT-76-T: Piaggio Vespa Sprint
  20. DGT-88-P: Kymco Vp50
  21. DGT-89-T: Btc Riva
  22. DGT-94-G: Kymco Agility50
  23. DGV-17-J: Btc Riva
  24. DGV-23-J: Riya Ry50qt-3
  25. DGV-24-J: Riya Ry50qt-8
  26. DGV-40-N: La souris Futuro retro
  27. DGV-44-B: Sym Mio 50
  28. DGV-70-B: Senzo Riva lux
  29. F-911-TK: Peugeot Kisbee
  30. FJB-81-H: Znen Zn50qt-e

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.755 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.022 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.162 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.