DGK-09-K DGK-11-K

DGK-10-K: Sym Mio

DGK-10-K Op deze pagina vind je alle informatie over DGK–10–K, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DGK-10-K?

infoverkopentools

Specificaties van de DGK-10-K

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DGK-10-K, DGK–10–K, DGK 10 K (gespeld: Dirk Gerard Karel Één Nul Karel)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*04
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGK10K

19-04-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
19-04-2016 Eerste toelating
19-04-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24*2003/77/5/2
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DGK-10-K

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DGK10K (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DGK 10 K

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGK10K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DGK10K)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGK-10-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGK–10–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGK-10-K, een Santini E-capri bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFK-10-K, een Sym E-virid bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DHK-10-K, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGJ-10-K, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGL-10-K, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGK-20-K, een Sym Fiddle bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 5: DGK-11-K, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 6: DGK-10-J, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DGK-10-L, een Vom Venice bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, G, K en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, K en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in DGK10K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGKK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

19-04-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DBR-37-L: Riese und mueller Charger
  2. DDK-90-H: Piaggio Vespa Primavera
  3. DDT-44-R: Turbho Rl-50
  4. DFG-75-N: Sym Allo
  5. DFR-98-P: Sparta Ion e-speed
  6. DFZ-40-G: Piaggio N/a
  7. DGB-44-T: Tomos Luxe E-start
  8. DGD-64-X: Senzo Grace
  9. DGH-69-G: Btc Milano
  10. DGH-87-L: Berini Yy50qt
  11. DGJ-69-V: Sym Xpro
  12. DGJ-94-X: Piaggio Vespa Primavera
  13. DGK-06-J: Btc Riva
  14. DGK-08-J: Btc City
  15. DGK-16-N: Agm V641
  16. DGK-28-K: Sym Allo
  17. DGK-28-V: La souris Grande retro
  18. DGK-32-F: Piaggio Vespa Sprint
  19. DGK-32-V: La souris Vespelini
  20. DGK-37-B: Sym Xpro
  21. DGK-37-F: Tgb N/a
  22. DGK-47-H: Sym Symphony St
  23. DGK-47-J: Kymco People s
  24. DGK-64-P: Agm Vx 50
  25. DGK-68-H: Agm V641
  26. DGK-85-T: Baotian Bt49qt-10
  27. DGK-87-J: Riese und mueller Cruiser
  28. F-013-ZZ: Scomadi Turismo leggera 50
  29. F-654-HN: Peugeot Vivacity
  30. FDR-90-K: Casalini M14

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.754 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.021 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.136 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.