DGL-56-T DGL-59-T

DGL-57-T: Sym Mio

DGL-57-T Op deze pagina vind je alle informatie over DGL–57–T, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DGL-57-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DGL-57-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DGL-57-T, DGL–57–T, DGL 57 T (gespeld: Dirk Gerard Lodewijk Vijf Zeven Theodoor)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*04
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGL57T

29-04-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
29-04-2016 Eerste toelating
21-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
13-09-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
10-11-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
03-04-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
22-05-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24*2003/77/5/2
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DGL-57-T

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DGL57T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DGL 57 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGL57T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DGL57T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGL-57-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGL–57–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGL-57-T, een Super soco N/a bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFL-57-T, een Razzo Toscana bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DHL-57-T, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGK-57-T, een Emco Novi bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGN-57-T, een Sym Orbit Ii bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGL-47-T, een Sym Fiddle bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGL-67-T, een Sym Fiddle bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGL-56-T, een Sym Orbit Ii bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DGL-58-T, een Sym Xpro bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGL-57-S, een Aixam S8 bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DGL-57-V, een Kymco Vp50 bromfiets uit 2016.

Ezelsbruggetje

Om DGL–57–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, G, L en T kun je Dagelet maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5 en 7 met Dagelet te combineren.

Meer kentekens met D, G, L en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, L en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 7 in DGL57T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGLT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-04-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. D-343-TP: Peugeot Kisbee
  2. DFH-39-P: Berini Gp50
  3. DFT-04-R: Turbho Rl-50
  4. DFV-94-K: Xinri Xr-em07
  5. DGB-90-F: Piaggio Vespa Sprint
  6. DGF-74-B: Piaggio Vespa Sprint
  7. DGG-61-S: Tomos Standard
  8. DGJ-29-G: Stromer N/a
  9. DGK-03-V: Btc Riva
  10. DGK-25-R: Piaggio N/a
  11. DGK-78-X: Piaggio N/a
  12. DGK-87-R: Sym Xpro
  13. DGK-92-L: Btc Riva
  14. DGK-96-L: Btc Streetline
  15. DGL-28-H: Kymco Agility50
  16. DGL-46-D: Iva Venti 50
  17. DGL-54-X: Agm R8
  18. DGL-58-T: Sym Xpro
  19. DGL-77-J: Btc Riva
  20. DGL-81-L: Ebretti Ebretti
  21. DGL-83-X: Kymco Like
  22. DGL-88-Z: Peugeot Kisbee
  23. DGL-89-T: Sym Mio 50
  24. DGN-03-J: Focus Aventura
  25. DGN-05-F: Btc Riva
  26. DGN-47-B: Sym Orbit Ii
  27. DGN-47-D: Kymco People s
  28. DGN-83-H: La souris Trendy retro
  29. F-481-XL: Piaggio Vespa Sprint
  30. F-598-ZN: Znen Zn50qt-e.25

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.755 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.022 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.151 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.