DHT-65-Z DHT-68-Z

DHT-67-Z: Sym Mio

DHT-67-Z Op deze pagina vind je alle informatie over DHT–67–Z, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DHT-67-Z?

infoverkopentools

Specificaties van de DHT-67-Z

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DHT-67-Z, DHT–67–Z, DHT 67 Z (gespeld: Dirk Hendrik Theodoor Zes Zeven Zaandam)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*04
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-02-2025 (ruim 7 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-09-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-09-2016 (bijna 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DHT67Z

16-09-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
16-09-2016 Eerste toelating
21-05-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
21-09-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
28-12-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
04-02-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24*2003/77/5/2
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DHT-67-Z

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DHT67Z (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DHT 67 Z

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DHT67Z weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DHT67Z)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DHT-67-Z. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DHT67Z uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 67-DH-TZ, een blauwe Mercedes-benz Sl 500 personenauto uit 1998.
  2. Sidecode 11: DHT-67-Z, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DHT–67–Z één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FHT-67-Z, een Segway N/a bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DGT-67-Z, een La souris Grande retro bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DJT-67-Z, een Yamaha Yn50fmu bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DHS-67-Z, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DHV-67-Z, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DHT-57-Z, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DHT-77-Z, een Gazelle Cityzen s10 sp bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DHT-66-Z, een Sym Symphony st bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DHT-68-Z, een Peugeot Django bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DHT-67-X, een Btc Riva bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, H, T en Z

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, H, T en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 7 in DHT67Z vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DHTZ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-09-2016 (bijna 9 jaar geleden):
  1. DBN-50-T: Kymco Vp50
  2. DDP-32-J: Sym Av05w
  3. DFJ-13-S: Yamaha Yn50fmu
  4. DGJ-52-R: Kymco Vp50
  5. DGP-14-D: Piaggio N/a
  6. DGV-87-N: Sym Mio 50
  7. DGX-40-G: Piaggio N/a
  8. DHB-68-X: Gerray Star
  9. DHG-33-V: Piaggio N/a
  10. DHK-34-P: Piaggio N/a
  11. DHK-83-B: Piaggio Vespa Sprint
  12. DHL-66-L: Sym Fiddle
  13. DHP-60-G: Piaggio Liberty
  14. DHS-84-T: Turbho Rl-50
  15. DHV-03-T: Piaggio Vespa Sprint
  16. DHV-10-X: Riya Ry50qt-8
  17. DHV-17-D: Btc Riva
  18. DHV-19-K: Sym Fiddle Ii
  19. DHV-32-Z: Kymco Agility50
  20. DHV-36-T: Piaggio N/a
  21. DHV-43-X: Agm V641
  22. DHV-45-J: Tomos Standard
  23. DHV-60-J: Peugeot Django
  24. DHV-69-R: Btc Riva
  25. DHV-88-R: Kymco Agility50
  26. DHX-20-F: Sxt Es17
  27. DPG-81-T: Kymco Like
  28. F-278-TF: Razzo Lucca
  29. F-549-ZH: Kymco Agility Fr50
  30. F-770-FF: Xufeng Xfsxgy-1

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.754 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.021 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.145 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.