DJX-42-R DJX-44-R

DJX-43-R: Sym Mio

DJX-43-R Op deze pagina vind je alle informatie over DJX–43–R, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DJX-43-R?

infoverkopentools

Specificaties van de DJX-43-R

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken DJX-43-R, DJX–43–R, DJX 43 R (gespeld: Dirk Jan Xantippe Vier Drie Rudolf)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*04
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-06-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-06-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-06-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DJX43R

03-06-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
03-06-2017 Eerste toelating
03-06-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24*2003/77/5/2
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum DJX-43-R

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken DJX43R (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de DJX 43 R

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DJX43R weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (DJX43R)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DJX-43-R. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DJX43R uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 43-DJ-XR, een blauwe Volkswagen Polo 44 kw personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DJX-43-R, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DJX–43–R één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FJX-43-R, een Santini Capri bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DHX-43-R, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DKX-43-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DJV-43-R, een Ligier Js30 bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DJZ-43-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DJX-33-R, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DJX-53-R, een Iva Lux50 bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DJX-42-R, een Microcar M.go bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DJX-44-R, een Kymco Agility 16+50 bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DJX-43-P, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DJX-43-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, J, X en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, J, X en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 3 in DJX43R vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DJXR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

03-06-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DFZ-77-N: Sym Mio 50
  2. DGD-53-L: Yamaha Yn50fmu
  3. DHR-45-F: Turbho Cz-50
  4. DHS-94-P: Sym Symphony St
  5. DHT-32-G: Piaggio N/a
  6. DHZ-86-G: Sym Mio 50
  7. DJD-97-J: Piaggio Vespa Sprint
  8. DJR-35-R: Sym Fiddle Ii
  9. DKF-47-L: Silent force Silent force
  10. DKG-64-N: Piaggio Vespa Primavera
  11. DKJ-02-F: Piaggio Vespa Primavera
  12. DKK-21-S: Sym Fiddle Ii
  13. DKK-99-L: Piaggio Vespa Primavera
  14. DKL-55-B: Btc Riva
  15. DKN-11-V: Turbho Rl-50
  16. DKR-51-G: Piaggio N/a
  17. DKR-55-K: Piaggio Vespa Primavera
  18. DKR-73-B: Sym Orbit Ii
  19. DKS-32-X: Kymco Vp50
  20. DKS-37-L: Capri Capri
  21. DKT-17-Z: La souris Vespelini S
  22. DKT-19-L: Agm Vx 50
  23. DKT-22-L: Aixam S8
  24. DKT-24-F: Turbho Rl-50
  25. DKT-34-N: Piaggio Vespa Sprint
  26. DKT-70-K: Btc Riva 2
  27. DKT-72-L: Btc Riva
  28. DKT-81-R: Sym Orbit Ii
  29. DKT-96-S: Turbho Rl-50
  30. DKV-27-B: Riya Ry50qt-16

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.752 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.019 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.104 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.