F-521-PF F-524-PF

F-523-PF: Sym Mio

F-523-PF Op deze pagina vind je alle informatie over F–523–PF, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een brommer/scooter uit 2013. De benzinemotor levert 2,90 kW (3,95 pk).

Wat wil je doen met F-523-PF?

infoverkopentools

Specificaties van de F-523-PF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken F-523-PF, F–523–PF, F 523 PF (gespeld: Ferdinand Vijf Twee Drie Pieter Ferdinand)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*03
Variant IIA
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-05-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-05-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-05-2013 (ruim 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de F523PF

24-05-2013 Eerste tenaamstelling in nederland
24-05-2013 Eerste toelating
24-05-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,90 kW (3,95 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4000 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum F-523-PF

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken F523PF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de F 523 PF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van F523PF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (F523PF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-523-PF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F523PF uit 2013 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 52-FPF-3, een Piaggio Si Mix 25 km bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: F-523-PF, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–523–PF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-523-PF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-523-PF, een grijze Hyundai Kona personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-423-PF, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2013.
  4. Verandering op plek 2: F-623-PF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: F-513-PF, een Sym Fw05a bromfiets uit 2013.
  6. Verandering op plek 3: F-533-PF, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: F-522-PF, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2014.
  8. Verandering op plek 4: F-524-PF, een Sym Av05w bromfiets uit 2013.
  9. Verandering op plek 5: F-523-NF, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2013.
  10. Verandering op plek 5: F-523-RF, een Sym N/a bromfiets uit 2014.
  11. Verandering op plek 6: F-523-PD, een Piaggio C49 bromfiets uit 2014.
  12. Verandering op plek 6: F-523-PG, een Jiajue Speeder 50 bromfiets uit 2013.

Achterstevoren

Als je F523PF omdraait krijg je FP325F, een Bbs Bbs50qt-4 bromfiets uit 2008.

Meer kentekens met F, P en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, P en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 2 en 3 in F523PF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FPF-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

24-05-2013 (ruim 12 jaar geleden):
  1. F-022-LJ: Peugeot Vclic
  2. F-071-NZ: Peugeot Kisbee
  3. F-100-NZ: Peugeot Kisbee
  4. F-149-PF: Benda Bd50qt-14a
  5. F-158-KL: Benzhou Light 50
  6. F-181-PF: Piaggio N/a
  7. F-190-NL: Sym N/a
  8. F-239-PG: Kymco Agility 50
  9. F-240-PG: Kymco Agility 50
  10. F-249-PG: Kymco Agility 50
  11. F-274-PF: Sym Xs50qt
  12. F-278-LZ: Peugeot Speedfight
  13. F-322-PG: Sym N/a
  14. F-333-JB: Piaggio C38
  15. F-398-KV: Znen Zn50qt-hs
  16. F-450-PF: Kymco Agility 50
  17. F-544-PD: Piaggio N/a
  18. F-551-LL: Piaggio N/a
  19. F-670-PF: Znen Zn50qt-b
  20. F-676-PF: Kymco Agility Carry
  21. F-709-NX: Honda Nsc50mpd
  22. F-710-GB: Peugeot Vivacity
  23. F-767-NG: Kymco Super8 50
  24. F-808-PF: Yamaha Yn50fu
  25. F-911-LX: Piaggio N/a
  26. F-911-NX: Piaggio N/a
  27. F-946-PF: La souris Vespelini
  28. F-966-GS: Peugeot Tweet
  29. F-970-NT: Peugeot Vclic

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.755 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.022 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.162 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.