F-648-NJ F-650-NJ

F-649-NJ: Sym Mio

F-649-NJ Op deze pagina vind je alle informatie over F–649–NJ, een ééncilinder Sym Mio 50. Het is een brommer/scooter uit 2013. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-649-NJ?

infoverkopentools

Specificaties van de F-649-NJ

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Sym
Model Mio
Type 50
Kenteken F-649-NJ, F–649–NJ, F 649 NJ (gespeld: Ferdinand Zes Vier Negen Nico Jan)
Type HU05W
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0361*03
Variant IIC
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-09-2013 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-09-2013 (bijna 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de F649NJ

17-09-2013 Eerste tenaamstelling in nederland
17-09-2013 Eerste toelating
20-04-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
11-04-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
30-04-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Mio 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 85 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 117 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 76 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Mio 50 opvragen

Bijwerkdatum F-649-NJ

De gegevens van deze Sym Mio 50 met kenteken F649NJ (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Mio 50?

Schadeverleden van de F 649 NJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van F649NJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Mio 50 (F649NJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-649-NJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F649NJ uit 2013 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FN-649-J, een Tomos S25 bromfiets uit 1993.
  2. Sidecode 10: F-649-NJ, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–649–NJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-649-NJ, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-649-NJ, een witte Mercedes-benz B180 D personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-549-NJ, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 2: F-749-NJ, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: F-639-NJ, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2013.
  6. Verandering op plek 3: F-659-NJ, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: F-648-NJ, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2013.
  8. Verandering op plek 5: F-649-LJ, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  9. Verandering op plek 5: F-649-PJ, een Vom Bella exclusive bromfiets uit 2013.
  10. Verandering op plek 6: F-649-NG, een Luuko Zipp bromfiets uit 2013.
  11. Verandering op plek 6: F-649-NK, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.

Achterstevoren

Als je F649NJ omdraait krijg je JN946F, een grijze Skoda Fabia personenauto uit 2016.

Meer kentekens met F, N en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, N en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 4 en 9 in F649NJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FNJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-09-2013 (bijna 12 jaar geleden):
  1. D-541-LK: Peugeot A1
  2. F-030-KV: Generic Roc 50
  3. F-049-RV: Piaggio N/a
  4. F-118-NR: Znen Zn50qt-e.25
  5. F-202-RV: Sym N/a
  6. F-209-RV: Sym N/a
  7. F-214-RT: Piaggio N/a
  8. F-219-KN: Piaggio C38
  9. F-268-RT: Agm V641
  10. F-270-RS: Piaggio N/a
  11. F-330-RS: Iva Venti 50
  12. F-332-RT: Sym Allo
  13. F-332-RV: Iva Lux50
  14. F-341-RV: Kymco Like
  15. F-348-RV: Piaggio N/a
  16. F-376-RV: Znen Zn50qt-hs
  17. F-389-RV: Piaggio N/a
  18. F-435-RV: Sym Mio 50
  19. F-492-RV: Kymco Agility City 50
  20. F-513-RL: Kymco Agility 50
  21. F-641-RT: Znen Zn50qt-30a
  22. F-650-RH: Wlie Zn50qt-e.25
  23. F-657-PX: Sym N/a
  24. F-660-JK: Piaggio C25
  25. F-735-RS: La souris Futuro retro
  26. F-894-RS: La souris Grande retro
  27. F-899-RK: Peugeot Kisbee
  28. F-918-RP: Turbho Cs-50
  29. F-937-RT: Sym Xs50qt
  30. F-940-RB: Piaggio N/a

Meer Sym Mio 50 op voertuig-zoeker.nl

Sym Mio 50 bromfietsen

7.755 Sym Mio 50 bromfietsen
Bekijk Sym Mio 50 bromfietsen.
12.022 Sym Mio bromfietsen
Bekijk Sym Mio bromfietsen.
141.151 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.