D-971-HJ D-974-HJ

D-973-HJ: Sym Xs50qt-2

D-973-HJ Op deze pagina vind je alle informatie over D–973–HJ, een ééncilinder Sym Xs50qt-2. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 1,80 kW (2,45 pk).

Wat wil je doen met D-973-HJ?

infoverkopentools

Specificaties van de D-973-HJ

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Sym
Model Xs50qt-2
Kenteken D-973-HJ, D–973–HJ, D 973 HJ (gespeld: Dirk Negen Zeven Drie Hendrik Jan)
Type XS50QT-2
Uitvoering B
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*2189*00
Variant AJ05W
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Sym Xs50qt-2 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D973HJ

06-08-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
06-08-2009 Eerste toelating
02-04-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Sym Xs50qt-2 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 100 kg
Toegestane maximum massa voertuig 250 kg
Wielbasis 131 cm
Technische maximale massa voertuig 250 kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Xs50qt-2 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Sym Xs50qt-2 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,80 kW (2,45 pk)
Geluidsniveau stationair 74 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Sym Xs50qt-2 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Sym Xs50qt-2 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Sym Xs50qt-2 opvragen

Bijwerkdatum D-973-HJ

De gegevens van deze Sym Xs50qt-2 met kenteken D973HJ (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Sym Xs50qt-2?

Schadeverleden van de D 973 HJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D973HJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Xs50qt-2 (D973HJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-973-HJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D973HJ uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DH-973-J, een Kreidler - bromfiets uit 1977.
  2. Sidecode 10: D-973-HJ, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–973–HJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-973-HJ, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-873-HJ, een Aprilia Vf bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 3: D-963-HJ, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 3: D-983-HJ, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-972-HJ, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-974-HJ, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-973-GJ, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-973-KJ, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-973-HH, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-973-HK, een Hercules Electra bromfiets uit 1994.

Achterstevoren

Als je D973HJ omdraait krijg je JH379D, een bruine Bmw X5 Sdrive25d personenauto uit 2016.

Meer kentekens met D, H en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, H en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 7 en 3 in D973HJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DHJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-08-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-032-GN: Kymco Super8 50
  2. D-091-HK: Sym Xs50qt-2
  3. D-141-HD: Viraggio Sensa
  4. D-159-GZ: Kymco Sento
  5. D-197-HK: Baotian Bt49qt-9s1
  6. D-208-HJ: Agm V641
  7. D-281-HJ: Kymco People s
  8. D-319-HF: Kymco Agility50
  9. D-395-HK: Kymco Agility City 50
  10. D-398-HD: Piaggio C25
  11. D-425-HJ: Sym Xs50qt
  12. D-440-HD: Piaggio C38
  13. D-500-HH: Qwic Emoto lite
  14. D-511-GZ: Baotian Bt49qt-12p1
  15. D-518-HK: Piaggio C38
  16. D-558-HK: Piaggio C38
  17. D-622-FP: Peugeot Speedfight
  18. D-661-HG: Agm V641
  19. D-662-GS: Killerbee Custom
  20. D-731-HJ: Sym Xs50qt
  21. D-740-GB: Tomos Quadro
  22. D-772-HH: Nicom Nicom
  23. D-815-HH: Ligier Xtoo R dci
  24. D-843-GR: Sym Hu05w
  25. D-866-HJ: Yamaha Yn50f
  26. D-902-HF: Keeway F-act
  27. D-962-HD: Piaggio C38
  28. D-984-HH: Kymco Agility50
  29. FP-896-F: Kymco Agility50
  30. FS-300-V: Peugeot Fb50qt-6a

Meer Sym Xs50qt-2 op voertuig-zoeker.nl

Sym Xs50qt-2 bromfietsen

4.892 Sym Xs50qt-2 bromfietsen
Bekijk Sym Xs50qt-2 bromfietsen.
141.102 Sym bromfietsen
Bekijk Sym bromfietsen.

Sym Xs50qt-2 snorfietsen

3.444 Sym Xs50qt-2 snorfietsen
Bekijk Sym Xs50qt-2 snorfietsen.
61.144 Sym snorfietsen
Bekijk Sym snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Sym zijn: Sym Fiddle, Sym Hu05w, Sym Xs50qt, Sym Orbit en Sym Xs50qt-2.