71-FSF-2 77-FSF-2

74-FSF-2: Tomos A3

74-FSF-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 74–FSF–2, een ééncilinder Tomos A3. Het is een snorfiets uit 2006. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met 74-FSF-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 74-FSF-2

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Tomos
Model A3
Kenteken 74-FSF-2, 74–FSF–2, 74 FSF 2 (gespeld: Zeven Vier Ferdinand Simon Ferdinand Twee)
Type A3
Uitvoering AA
Typegoedkeuringsnummer e12*92/61*0011*02
Variant 4D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Tomos A3 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-06-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 74FSF2

24-06-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
24-06-2006 Eerste toelating
26-06-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Tomos A3 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 54 kg
Massa rijklaar 54 kg
Toegestane maximum massa voertuig 145 kg
Wielbasis 108 cm
Technische maximale massa voertuig 145 kg
Schadeverleden Schades van deze Tomos A3 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,00 kW (1,36 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Tomos A3 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Tomos A3 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Tomos A3 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Tomos A3 opvragen

Bijwerkdatum 74-FSF-2

De gegevens van deze Tomos A3 met kenteken 74FSF2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Tomos A3?

Schadeverleden van de 74 FSF 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 74FSF2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze A3 (74FSF2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 74-FSF-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 74FSF2 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 74-FSF-2, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: FS-742-F, een Benzhou 50retro bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-742-SF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 74–FSF–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 64-FSF-2, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 84-FSF-2, een Tomos Youngst r bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 72-FSF-2, een Tgb Bm1 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 76-FSF-2, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 74-BSF-2, een Mercedes-benz Actros bedrijfsauto uit 2021.
  6. Verandering op plek 3: 74-GSF-2, een zwarte Volvo C30 personenauto uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: 74-FPF-2, een Peugeot T1 bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 74-FTF-2, een Adly moto Atv-50 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 74-FSB-2, een D.k.w. - bromfiets uit 1967.
  10. Verandering op plek 5: 74-FSG-2, een Gilera Citta bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 74-FSF-1, een Cpi Gtr bromfiets uit 2006.
  12. Verandering op plek 6: 74-FSF-5, een Zundapp - bromfiets uit 1967.

Meer kentekens met F, S en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 4 en 2 in 74FSF2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSF-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

24-06-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 02-FSJ-6: Kymco Agility50
  2. 10-FST-6: Peugeot Ludix
  3. 12-FSJ-8: Peugeot Ludix
  4. 13-FSJ-8: Peugeot Vivacity
  5. 15-FSP-9: Piaggio C44
  6. 23-DZJ-2: Piaggio C38
  7. 25-FPZ-3: Derbi Senda Sm
  8. 26-FSJ-7: Greenbike Greenbike
  9. 29-FSF-3: Piaggio C25
  10. 41-FSF-3: Piaggio C38
  11. 45-FSP-7: Peugeot Vivacity
  12. 45-FSP-8: Honda Nps50
  13. 49-FST-6: Peugeot Ludix
  14. 53-FSJ-6: Cpi Gtr
  15. 55-FRV-7: Tgb Br1
  16. 56-FSR-1: Sym Hu05w
  17. 63-FSH-2: Tomos A3
  18. 63-FSJ-8: Peugeot Fight
  19. 64-FSN-2: Sym Hu05w
  20. 66-FSJ-7: Piaggio C38
  21. 66-FSP-9: Peugeot Vivacity
  22. 67-FRZ-5: Piaggio C38
  23. 69-FSP-8: Yamaha Sa14
  24. 70-FLT-2: Kymco Agility50
  25. 70-FPV-3: Tomos A3
  26. 75-FSL-9: Derbi Senda Sm
  27. 83-FSP-8: Piaggio C25
  28. 87-FSL-8: Kymco Agility50
  29. 93-DDF-3: Peugeot Vivacity

Meer Tomos A3 op voertuig-zoeker.nl

Tomos A3 bromfietsen

23.144 Tomos A3 bromfietsen
Bekijk Tomos A3 bromfietsen.
72.360 Tomos bromfietsen
Bekijk Tomos bromfietsen.

Tomos A3 snorfietsen

19.502 Tomos A3 snorfietsen
Bekijk Tomos A3 snorfietsen.
58.567 Tomos snorfietsen
Bekijk Tomos snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Tomos zijn: Tomos A3, Tomos A35-hda, Tomos Standard, Tomos S25 en Tomos A2.