FT-674-D FT-680-D

FT-677-D: Tomos A3

FT-677-D Op deze pagina vind je alle informatie over FT–677–D, een ééncilinder Tomos A3. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met FT-677-D?

infoverkopentools

Specificaties van de FT-677-D

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Tomos
Model A3
Kenteken FT-677-D, FT–677–D, FT 677 D (gespeld: Ferdinand Theodoor Zes Zeven Zeven Dirk)
Type A3
Uitvoering AG
Typegoedkeuringsnummer e12*92/61*0011*02
Variant 4B
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Tomos A3 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 26-03-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-03-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de FT677D

26-03-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
26-03-2009 Eerste toelating
26-03-2009 Vorige aanvang tenaamstelling
02-09-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
05-09-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
14-02-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Tomos A3 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 52 kg
Massa rijklaar 52 kg
Toegestane maximum massa voertuig 145 kg
Wielbasis 108 cm
Technische maximale massa voertuig 145 kg
Schadeverleden Schades van deze Tomos A3 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Tomos A3 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3600 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Tomos A3 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Tomos A3 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Tomos A3 opvragen

Bijwerkdatum FT-677-D

De gegevens van deze Tomos A3 met kenteken FT677D (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Tomos A3?

Schadeverleden van de FT 677 D

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van FT677D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze A3 (FT677D)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FT-677-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FT677D uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FT-677-D, een Tomos A3 bromfiets uit 2009.
  2. Sidecode 10: F-677-TD, een Znen Zn50qt-e.25 bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FT–677–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DT-677-D, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1967.
  2. Verandering op plek 1: GT-677-D, een zwarte Bmw 318d personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FR-677-D, een Tomos A3 bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: FV-677-D, een Aprilia Vf bromfiets uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: FT-577-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: FT-777-D, een Tomos A3 bromfiets uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: FT-667-D, een Baotian Bt49qt-12p1 bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: FT-687-D, een Motormania Zn50qt-e bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FT-676-D, een Zhongneng Zn50qt-e.25 bromfiets uit 2008.
  10. Verandering op plek 5: FT-678-D, een Zhongneng Zn50qt-e.25 bromfiets uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: FT-677-G, een Kymco Grand dink 50 bromfiets uit 2008.

Achterstevoren

Als je FT677D omdraait krijg je D776TF, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2012.

Meer kentekens met F, T en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, T en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 7 en 7 in FT677D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FTD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

26-03-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-010-DH: Sym Aw05w
  2. D-013-BD: Wlie Zn50qt-e3
  3. D-077-DH: Yamaha Yn50m
  4. D-096-BF: Kymco Sa10
  5. D-100-DG: Piaggio C38
  6. D-102-DG: Piaggio C42
  7. D-105-DH: Yamaha Yn50f
  8. D-155-DH: Piaggio C38
  9. D-212-BT: Peugeot Fb50qt-6a
  10. D-214-DH: Peugeot Vivacity
  11. D-236-DH: Kymco Super8 50
  12. D-243-DG: Kymco Agility50
  13. D-248-DH: Tomos A3
  14. D-400-BJ: Tomos A3
  15. D-433-DG: Yamaha Yn50
  16. D-535-DF: Aixam K2
  17. D-548-DB: Piaggio C25
  18. D-552-DG: Znen Zn50qt-a
  19. D-651-DG: Killerbee Custom
  20. D-664-BV: Znen Zn50qt-e.25
  21. D-674-DG: Tomos A3
  22. D-689-BS: Kymco Agility 50
  23. D-729-BX: Yamaha Sa14
  24. D-831-DH: Tomos Sport R
  25. D-912-BZ: Piaggio C38
  26. FN-098-R: Yamaha Cs50z
  27. FR-872-F: Derbi Senda Sm
  28. FV-227-X: Baotian Bt49qt-22f1
  29. FV-442-L: Greenbike Tdr021z
  30. FX-305-H: Kymco Sento

Meer Tomos A3 op voertuig-zoeker.nl

Tomos A3 bromfietsen

23.144 Tomos A3 bromfietsen
Bekijk Tomos A3 bromfietsen.
72.360 Tomos bromfietsen
Bekijk Tomos bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Tomos zijn: Tomos A3, Tomos A35-hda, Tomos Standard, Tomos S25 en Tomos A2.