Het kenteken van deze Tomos A35-hda (DDL40D) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Tomos |
Model | A35-hda |
Kenteken | DDL-40-D, DDL–40–D, DDL 40 D (gespeld: Dirk Dirk Lodewijk Vier Nul Dirk) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. op balhoofd |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Tomos A35-hda opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-07-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 08-07-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-03-1999 (ruim 26 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DDL40D |
|
25-03-1999 | Eerste toelating |
08-07-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-07-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Tomos A35-hda opvragen |
Massa leeg voertuig | 55 kg |
Massa rijklaar | 61 kg |
Wielbasis | 108 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Tomos A35-hda opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 0,95 kW (1,29 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Tomos A35-hda opvragen |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Tomos A35-hda opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Tomos A35-hda opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Tomos A35-hda opvragen |
De gegevens van deze Tomos A35-hda met kenteken DDL40D (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 09-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1999? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDL40D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DDL-40-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DDL40D uit 1999 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDL–40–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DDL–40–D makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D, L en D kun je doedelde maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 0 met doedelde te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, L en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in DDL40D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDLD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DDLÂ 40Â D, gebruik dan onderstaande zoekbox: