DBB-80-Z DBB-83-Z

DBB-82-Z: Trek N/a

DBB-82-Z Op deze pagina vind je alle informatie over DBB–82–Z, een Trek N/a. Het is een speed-pedelec uit 2015. De elektromotor levert 0,25 kW (0,34 pk). Het kenteken van deze Trek is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met DBB-82-Z?

infoverkopentools

Specificaties van de DBB-82-Z

Het kenteken van deze Trek N/a (DBB82Z) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Speedpedelec (speed-pedelec)
Merk Trek
Model N/a
Kenteken DBB-82-Z, DBB–82–Z, DBB 82 Z (gespeld: Dirk Bernard Bernard Acht Twee Zaandam)
Type DIAMANT-MAN-2013
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e1*2002/24*0587*01
Variant 60
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Trek N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-02-2015 (bijna 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-02-2015 (bijna 11 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-02-2015 (bijna 11 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBB82Z

06-02-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
06-02-2015 Eerste toelating
06-02-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Trek N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 19 kg
Massa rijklaar 22 kg
Toegestane maximum massa voertuig 130 kg
Wielbasis 111 cm
Technische maximale massa voertuig 130 kg
Schadeverleden Schades van deze Trek N/a opvragen

Motor
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Trek N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Elektriciteit
Nominaal continu maximumvermogen 0,25 kW (0,34 pk)

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 20 km/u
Aantal wielen 2
Maximum ondersteunende snelheid 45 km/u
Schadeverleden Schades van deze Trek N/a opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Trek N/a opvragen

Bijwerkdatum DBB-82-Z

De gegevens van deze Trek N/a met kenteken DBB82Z (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze Trek N/a?

Liever je Trek N/a verkopen?

Op Ikwilvanmijnfietsaf.nl verkoop je je speedpedelec veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je speedpedelec

Schadeverleden van de DBB 82 Z

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBB82Z weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DBB82Z)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBB-82-Z. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBB82Z uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 82-DB-BZ, een zwarte Volkswagen Lupo personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBB-82-Z, een Trek N/a bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBB–82–Z één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBB-82-Z, een Spyder wheelz Spyder rent group nederland bv bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDB-82-Z, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBD-82-Z, een Kymco Vp50 bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 4: DBB-62-Z, een Trek N/a bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBB-92-Z, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 5: DBB-81-Z, een Trek N/a bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBB-83-Z, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: DBB-82-X, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, B en Z

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, B en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 2 in DBB82Z vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBBZ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-02-2015 (bijna 11 jaar geleden):
  1. D-128-SG: Sym Xs50qt
  2. DBB-03-S: Piaggio Vespa Primavera
  3. DBB-05-P: Sparta Ion e-speed
  4. DBB-96-H: Sparta Ion e-speed
  5. DBD-14-L: Agm New flash
  6. DBD-20-N: Kymco Agility 50
  7. DBD-32-K: Piaggio N/a
  8. DBD-35-H: Kymco People s
  9. DBD-48-J: Aprilia Tf
  10. DBD-55-D: Yamaha Yn50fmu
  11. DBD-72-J: Peugeot Vclic
  12. DBD-78-G: Peugeot Tweet
  13. DBD-82-G: Sym N/a
  14. DBD-84-G: Peugeot Tweet
  15. F-045-XL: Piaggio Vespa Sprint
  16. F-070-ZF: Piaggio N/a
  17. F-141-ZG: La souris Trendy retro
  18. F-148-SJ: Kymco Agility Carry
  19. F-214-ZB: Kymco People s
  20. F-306-KR: Kymco Vitality
  21. F-377-ZP: Tomos Standard
  22. F-443-ZB: Piaggio Vespa Sprint
  23. F-446-LP: Sym Hu05w
  24. F-474-ZD: Sym Fiddle Ii
  25. F-522-ZB: Benzhou Light 50
  26. F-533-DV: Yamaha Xf50
  27. F-668-ZT: Aprilia Te
  28. F-771-XV: Peugeot Vclic
  29. F-838-SZ: Piaggio Vespa Primavera
  30. F-910-VZ: Riese und mueller Charger

Meer Trek N/a op voertuig-zoeker.nl

Trek N/a bromfietsen

63 Trek N/a bromfietsen
Bekijk Trek N/a bromfietsen.
621 Trek bromfietsen
Bekijk Trek bromfietsen.

Trek N/a speedpedelecs

63 Trek N/a speedpedelecs
Bekijk Trek N/a speedpedelecs.
621 Trek speedpedelecs
Bekijk Trek speedpedelecs.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Trek zijn: Trek Allant+9s, Trek Allant+8s, Trek Allant+9.9s, Trek N/a en Trek Super commuter+7s.