Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Speedpedelec (speed-pedelec) |
Merk | Trek |
Model | N/a |
Kenteken | DFP-34-T, DFP–34–T, DFP 34 T (gespeld: Dirk Ferdinand Pieter Drie Vier Theodoor) |
Type | DIAMANT-MAN-2013 |
Uitvoering | N/A |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2002/24*0587*01 |
Variant | 55 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. frame onder zadel |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Trek N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 05-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DFP34T |
|
05-01-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-01-2016 | Eerste toelating |
05-01-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Trek N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 19 kg |
Massa rijklaar | 22 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 130 kg |
Wielbasis | 110 cm |
Technische maximale massa voertuig | 130 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Trek N/a opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Trek N/a opvragen |
Brandstof | Elektriciteit |
Nominaal continu maximumvermogen | 0,25 kW (0,34 pk) |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 20 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Maximum ondersteunende snelheid | 45 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Trek N/a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Trek N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Trek N/a opvragen |
De gegevens van deze Trek N/a met kenteken DFP34T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Op Ikwilvanmijnfietsaf.nl verkoop je je speedpedelec veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFP34T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DFP-34-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DFP34T uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFP–34–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DFP–34–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, F, P en T kun je doofpot maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 4 met doofpot te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, P en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 4 in DFP34T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFPT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DFPÂ 34Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: