DSP-31-J DSP-33-J

DSP-32-J: Tym Vespa alpha

DSP-32-J Op deze pagina vind je alle informatie over DSP–32–J, een ééncilinder Tym Vespa alpha. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,90 kW (2,59 pk).

Wat wil je doen met DSP-32-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DSP-32-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Tym
Model Vespa alpha
Kenteken DSP-32-J, DSP–32–J, DSP 32 J (gespeld: Dirk Simon Pieter Drie Twee Jan)
Type JJ50QT-21
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e9*168/2013*11171*01
Variant 01
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Tym Vespa alpha opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-04-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DSP32J

21-11-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
21-11-2018 Eerste toelating
25-04-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Tym Vespa alpha opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 96 kg
Toegestane maximum massa voertuig 246 kg
Wielbasis 134 cm
Technische maximale massa voertuig 246 kg
Schadeverleden Schades van deze Tym Vespa alpha opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,90 kW (2,59 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Tym Vespa alpha opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,90 kW (2,59 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) EU no 134/2014 as amended 2016/1824
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Tym Vespa alpha opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Tym Vespa alpha opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Tym Vespa alpha opvragen

Bijwerkdatum DSP-32-J

De gegevens van deze Tym Vespa alpha met kenteken DSP32J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Tym Vespa alpha?

Schadeverleden van de DSP 32 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DSP32J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa alpha (DSP32J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DSP-32-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DSP32J uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 32-DS-PJ, een grijze Volkswagen Lupo Tdi 45 kw personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DSP-32-J, een Tym Vespa alpha bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DSP–32–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FSP-32-J, een Zundapp 517 bromfiets uit 1968.
  2. Verandering op plek 2: DRP-32-J, een Gts Toscana bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DTP-32-J, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DSN-32-J, een Microcar M.go bromfiets uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: DSR-32-J, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DSP-22-J, een Sym Fiddle bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DSP-42-J, een Piaggio Zip bromfiets uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: DSP-31-J, een Tym Vespa alpha bromfiets uit 2019.
  9. Verandering op plek 5: DSP-33-J, een Emco Nova 3000 bromfiets uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: DSP-32-H, een Kymco Agility Delivery bromfiets uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: DSP-32-K, een Mash Fifty bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, S, P en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S, P en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in DSP32J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSPJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

21-11-2018 (bijna 7 jaar geleden):
  1. D-278-XD: Fosti Ft50qt-e3.25
  2. DLK-33-F: Kymco Agility 16+50 4t
  3. DPD-01-V: Piaggio Vespa Sprint
  4. DRB-23-P: Sym Fiddle
  5. DRP-28-X: Piaggio Zip
  6. DRP-95-J: Sym Fiddle
  7. DRZ-18-Z: Rieju N/a
  8. DSG-02-T: Piaggio Zip
  9. DSH-57-R: Piaggio Liberty
  10. DSL-42-L: Sym Fiddle
  11. DSL-61-N: Yamaha Neo's Ubs
  12. DSL-65-F: Piaggio Vespa Sprint
  13. DSL-78-Z: Iva Jet 50
  14. DSN-01-V: Piaggio Vespa Sprint
  15. DSN-10-D: Btc Riva
  16. DSN-11-X: La souris Sourini
  17. DSN-15-Z: Iva Jet 50
  18. DSN-40-Z: Stromer N/a
  19. DSN-60-S: Sym Fiddle
  20. DSN-62-R: La souris Sourini S
  21. DSN-67-N: Piaggio Vespa Primavera
  22. DSN-98-Z: Iva Lux50
  23. DSP-30-D: Sym Symphony St
  24. DSP-37-D: Sym Mio
  25. DSP-41-B: Sym Fiddle
  26. DSP-57-D: Unu Unu
  27. DSP-69-D: Piaggio Zip
  28. DSP-96-F: Gts Toscana
  29. DSP-96-G: Senzo Riva lux
  30. DSP-97-G: Senzo Gt2

Meer Tym Vespa alpha op voertuig-zoeker.nl

Tym Vespa alpha bromfietsen

756 Tym Vespa alpha bromfietsen
Bekijk Tym Vespa alpha bromfietsen.
1.655 Tym bromfietsen
Bekijk Tym bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Tym zijn: Tym Vespa alpha, Tym Sxl, Tym Sxl-50, Tym Sx 50 en Tym Gt2.