Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Vespa |
Model | 50 |
Type | Special |
Kenteken | DDK-57-R, DDK–57–R, DDK 57 R (gespeld: Dirk Dirk Karel Vijf Zeven Rudolf) |
Type | V5B |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen randprofiel frameplaat by motorruimte |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 06-07-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-07-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-08-1976 (ruim 49 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DDK57R |
|
02-08-1976 | Eerste toelating |
06-07-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-07-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Vespa 50 Special opvragen |
Massa leeg voertuig | 68 kg |
Massa rijklaar | 76 kg |
Wielbasis | 119 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,10 kW (1,50 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,10 kW (1,50 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
De gegevens van deze Vespa 50 Special met kenteken DDK57R (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1976? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDK57R weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DDK-57-R. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DDK57R uit 1976 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDK–57–R één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DDK–57–R makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D, K en R kun je De Duiker maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5 en 7 met De Duiker te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, K en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 7 in DDK57R vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDKR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DDKÂ 57Â R, gebruik dan onderstaande zoekbox: