Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Vespa |
Model | 50 |
Type | Special |
Kenteken | F-485-JS, F–485–JS, F 485 JS (gespeld: Ferdinand Vier Acht Vijf Jan Simon) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. wand by achteras |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-08-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-06-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1974 (ruim 51 jaar geleden) |
Tijdlijn van de F485JS |
|
30-06-1974 | Eerste toelating |
19-06-2012 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-08-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Vespa 50 Special opvragen |
Massa leeg voertuig | 70 kg |
Massa rijklaar | 73 kg |
Wielbasis | 118 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 3,20 kW (4,35 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,04 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 3,20 kW (4,35 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
De gegevens van deze Vespa 50 Special met kenteken F485JS (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1974? Of wil je de gedetailleerde waarde van F485JS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van F-485-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van F485JS uit 1974 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–485–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om F–485–JS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, J en S kun je de volgende woorden maken: Aafjes en Eefjes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4, 8 en 5 met dat woord te combineren.
Als je F485JS omdraait krijg je SJ584F, een grijze Renault Clio personenauto uit 2017.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 8 en 5 in F485JS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FÂ 485Â JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: