Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Vespa |
Model | 50 |
Type | Special |
Kenteken | F-632-SK, F–632–SK, F 632 SK (gespeld: Ferdinand Zes Drie Twee Simon Karel) |
Type | V5A2T |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. frame by motorruimte |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-06-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 09-12-2013 (bijna 12 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 11-04-1972 (ruim 53 jaar geleden) |
Tijdlijn van de F632SK |
|
11-04-1972 | Eerste toelating |
09-12-2013 | Eerste tenaamstelling in nederland |
26-06-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Vespa 50 Special opvragen |
Massa leeg voertuig | 70 kg |
Massa rijklaar | 73 kg |
Wielbasis | 118 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,45 kW (1,97 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,45 kW (1,97 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa 50 Special opvragen |
De gegevens van deze Vespa 50 Special met kenteken F632SK (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1972? Of wil je de gedetailleerde waarde van F632SK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van F-632-SK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van F632SK uit 1972 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–632–SK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om F–632–SK makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, S en K kun je de volgende woorden maken: fysiek en fysieke. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6, 3 en 2 met dat woord te combineren.
Als je F632SK omdraait krijg je KS236F, een grijze Volkswagen Polo personenauto uit 2016.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 3 en 2 in F632SK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FÂ 632Â SK, gebruik dan onderstaande zoekbox: