DGT-25-S DGT-27-S

DGT-26-S: Vespa C7 e1

DGT-26-S Op deze pagina vind je alle informatie over DGT–26–S, een Vespa C7 e1. Het is een brommer/scooter uit 1971. De benzinemotor levert 1,20 kW (1,63 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met DGT-26-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DGT-26-S

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Vespa
Model C7 e1
Kenteken DGT-26-S, DGT–26–S, DGT 26 S (gespeld: Dirk Gerard Theodoor Twee Zes Simon)
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Vespa C7 e1 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-06-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-05-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1971 (ruim 54 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGT26S

30-06-1971 Eerste toelating
27-05-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
27-05-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
07-06-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Vespa C7 e1 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 38 kg
Massa rijklaar 41 kg
Wielbasis 100 cm
Schadeverleden Schades van deze Vespa C7 e1 opvragen

Motor
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,20 kW (1,63 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Vespa C7 e1 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,20 kW (1,63 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Vespa C7 e1 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Vespa C7 e1 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Vespa C7 e1 opvragen

Bijwerkdatum DGT-26-S

De gegevens van deze Vespa C7 e1 met kenteken DGT26S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 22-12-2024.

Wat wil je doen met deze Vespa C7 e1?

Schadeverleden van de DGT 26 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1971? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGT26S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C7 e1 (DGT26S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGT-26-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGT26S uit 1971 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 26-DG-TS, een zwarte Mazda Miata Mx-5 u9 personenauto uit 1993.
  2. Sidecode 11: DGT-26-S, een Vespa C7 e1 bromfiets uit 1971.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGT–26–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGT-26-S, een Kymco Agility Carry 50 bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFT-26-S, een Btc Riva bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DHT-26-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGR-26-S, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGV-26-S, een Bye bike One+ bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGT-16-S, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGT-36-S, een Iva Venti 50 bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGT-25-S, een La souris Vespelini bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DGT-27-S, een La souris Vespelini S bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGT-26-R, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DGT-26-T, een Sym Orbit Ii bromfiets uit 2016.

Ezelsbruggetje

Om DGT–26–S makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, G, T en S kun je dug-outs maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 6 met dug-outs te combineren.

Meer kentekens met D, G, T en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, T en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in DGT26S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGTS-kentekens.

Meer Vespa C7 e1 op voertuig-zoeker.nl

Vespa C7 e1 bromfietsen

104 Vespa C7 e1 bromfietsen
Bekijk Vespa C7 e1 bromfietsen.
11.234 Vespa bromfietsen
Bekijk Vespa bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Vespa zijn: Vespa -, Vespa Sfera, Vespa 50, Vespa C7 e1 en Vespa Grillo.