Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Vespa |
Model | C7 e1 |
Kenteken | F-076-NL, F–076–NL, F 076 NL (gespeld: Ferdinand Nul Zeven Zes Nico Lodewijk) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa C7 e1 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-04-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-03-2013 (ruim 12 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1971 (ruim 54 jaar geleden) |
Tijdlijn van de F076NL |
|
30-06-1971 | Eerste toelating |
19-03-2013 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-04-2014 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Vespa C7 e1 opvragen |
Massa leeg voertuig | 38 kg |
Massa rijklaar | 40 kg |
Wielbasis | 100 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa C7 e1 opvragen |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,15 kW (1,56 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,03 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa C7 e1 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,15 kW (1,56 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa C7 e1 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa C7 e1 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa C7 e1 opvragen |
De gegevens van deze Vespa C7 e1 met kenteken F076NL (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1971? Of wil je de gedetailleerde waarde van F076NL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van F-076-NL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van F076NL uit 1971 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–076–NL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om F–076–NL makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, N en L kun je de volgende woorden maken: fanaal, fenol, fijnolie, finaal, finale, Finley en fonola. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0, 7 en 6 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, N en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 7 en 6 in F076NL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FNL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FÂ 076Â NL, gebruik dan onderstaande zoekbox: