Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Vespa |
Model | Ciao |
Type | P 25 |
Kenteken | DN-802-D, DN–802–D, DN 802 D (gespeld: Dirk Nico Acht Nul Twee Dirk) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 05-06-2021 (bijna 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 09-10-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-08-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DN802D |
|
31-08-2005 | Eerste toelating |
09-10-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-06-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Massa leeg voertuig | 47 kg |
Massa rijklaar | 54 kg |
Wielbasis | 103 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 0,74 kW (1,01 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 0,74 kW (1,01 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
De gegevens van deze Vespa Ciao P 25 met kenteken DN802D (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van DN802D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DN-802-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DN802D uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DN–802–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DN–802–D makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N en D kun je de volgende woorden maken: adenoïde, Adinda, danaïde, dandy, deinde, deunde, die en die, diende, doend, doende, dooiend, dooiende en dunde. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 0 en 2 met dat woord te combineren.
Als je DN802D omdraait krijg je D208ND, een Agm V641 bromfiets uit 2010.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 0 en 2 in DN802D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DND-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DNÂ 802Â D, gebruik dan onderstaande zoekbox: