Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Vespa |
Model | Ciao |
Type | P 25 |
Kenteken | DPT-50-K, DPT–50–K, DPT 50 K (gespeld: Dirk Pieter Theodoor Vijf Nul Karel) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-05-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 09-05-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1980 (ruim 45 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DPT50K |
|
30-06-1980 | Eerste toelating |
09-05-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
09-05-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Massa leeg voertuig | 47 kg |
Massa rijklaar | 54 kg |
Wielbasis | 103 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 0,74 kW (1,01 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 0,74 kW (1,01 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
De gegevens van deze Vespa Ciao P 25 met kenteken DPT50K (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1980? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPT50K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DPT-50-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DPT50K uit 1980 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPT–50–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DPT–50–K makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, P, T en K kun je diptiek maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5 en 0 met diptiek te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, T en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in DPT50K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPTK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DPTÂ 50Â K, gebruik dan onderstaande zoekbox: