Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Vespa |
Model | Ciao |
Type | P 25 |
Kenteken | DR-162-K, DR–162–K, DR 162 K (gespeld: Dirk Rudolf Één Zes Twee Karel) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 16-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 20-10-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-08-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DR162K |
|
31-08-2005 | Eerste toelating |
20-10-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
09-05-2020 | Vorige aanvang tenaamstelling |
16-05-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Massa leeg voertuig | 47 kg |
Massa rijklaar | 54 kg |
Wielbasis | 103 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 0,74 kW (1,01 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 0,74 kW (1,01 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Vespa Ciao P 25 opvragen |
De gegevens van deze Vespa Ciao P 25 met kenteken DR162K (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van DR162K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DR-162-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DR162K uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DR–162–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DR–162–K makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, R en K kun je de volgende woorden maken: Darko, Derek, Derk, dirk, Dirk, doerak, draaikooi, draak, Draak, Drake, drek, Driek, Drok, druk en Durk. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 6 en 2 met dat woord te combineren.
Als je DR162K omdraait krijg je K261RD, een grijze Lexus Ux250h personenauto uit 2021.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 6 en 2 in DR162K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DRÂ 162Â K, gebruik dan onderstaande zoekbox: